Säljes: Ljusblått tema
Vi hade ljusblått tema på vårt bröllop i sommar, var väldigt nöjda med hur det blev, och säljer nu våra dekorationer så någon mer kan ha nytta av dem(=
*55st ljusblå organzaband som vi knöt runt stolarna (har även knoppa lakan i en annan annons, 55st för 600kr). Orginalpris: 850kr, Säljer för: 400kr
*55st servettringar i spets och ljusblått sidenband (som jag köpte av en tidigare brud här på forumet, tusen tack!). Orginalpris: 120kr, Säljer för: 100kr
*11st vita TOLSBY ramar från IKEA som vi använde för att visa bordsnummer. I bilden ser nu hur vi gjorde, dock har jag inte kvar alla bordsnummer (tror jag saknar ettan) och på baksidan står det sångtexter, men om ni vill lämnar jag gärna kvar papper och sidenband. Orginalpris: 99kr, Säljer för: 50kr
*50st dekorerade barnmatsburkar. Jag har själv gjort dessa, ungefär hälften av dem är klara och den andra halvan har jag frostat. Sedan har jag satt band, vita och ljusblåa, runt burkarna på olika sätt. Se bilden nedan för de olika typerna av burkar jag har gjort. Vi hade dessa med värmeljus i på borden, och en burk på varje bord hade brudslöja i sig (snodde idén från nätet och var otroligt nöjd med hur det blev). För er vetskap så har ett par av burkarna stearin kvar i botten, kan säkert skrapas bort. Säljer för: 150kr
Vi bor i Linköping men har familj i Stockholm, Kalmar och Västerås och kan ta med sakerna dit. Skickar helst inte, tyvärr.
Är du intresserad eller har en fråga, kontakta mig gärna på:
carolina ( snabela) lindh (punkt) cc