Linngbg skrev 2015-04-09 09:50:43 följande:
nu rullar det på bra; menyn är bestämd, specialbeställd caketopper i vårt origami-tema är på väg, bröllopsresan är bokad och på lördag ska jag leta klänning! hur går det för er andra? och hur gör ni med toastmater/madam? vi kan inte bestämma oss för vem/vilka vi ska ha...
två av mina bästa vänner bor utomlands och därför känns det lite mycket att lägga på dem, två av mina andra bästa vänner kommer vara tämligen höggravida så de går också bort... kan man ha en från varje sida, dvs en av mina vänner och en av hans vänner? jag har i stort sett bara en nära vän kvar som det känns "naturligt" att fråga och det kanske är lite mycket att rodda helt själv tänker jag.
härligt att det rullar på :D
Det känns som att det går riktigt bra här också just nu det har hänt väldigt mycket på bara en vecka.
I söndags kom de 2 som ska vara toasmadame till oss och vi planerade och verkligen bestämde vad de ska ha för ansvar under och innan bröllopet.
I måndags var vi i lokalen (både kyrkan och festlokalen) och vi har nu bestämt hur vi ska ha alla bord, vi har även kollat på lite andra saker, Igår fixade jag fotograf så det känns riktigt bra.
I måndags fixade jag även 2 stycken som ska vara brudnäbbar så det känns riktigt kul.
I helgen hämtade även mina föräldrar våra ringar, har troligtvis hittat vad ja ska ha för skor, har även hittat ett armband som jag tror kommer passa till hela outfiten. (kan inte ha halsband p.g.a. min klänning så ville gärna hitta något snygg armband istället)
Om någon vecka ska jag testa frisyr med min kompis (hon ska göra min frisyr) och om några veckor ska ja till min kusin för att testa smink då hon ska göra min sminkning.
(oj blev väldigt långt och lite plottrigt, men men :P )