Köpes: Köpes bröllopsklänning stl 38-40
Hej.
Någon som möjligtvis råkar äga en sådan här bröllopsklänning i stl 38-40 Eller något liknande?
Märket är antingen Lilly eller ladybird:)
Med vänlig hälsning, Sandra
Hej.
Någon som möjligtvis råkar äga en sådan här bröllopsklänning i stl 38-40 Eller något liknande?
Märket är antingen Lilly eller ladybird:)
Med vänlig hälsning, Sandra
Verkar inte funka att lägga upp en bild här:)
Hej Sandra! Jag vet inte om du är intresserad av andra märket..
Jag säljer ny chiffong brudklänning, st. 36-40 med snörning i ryggen. Kan bäras med eller utan ärm. Klänningen kostar 3 200 kr (med ny bolero i spets och underkjol 3 700 kr). Finns i Umeå.
Mvh Veronika
Hej!
Jag säljer två stycken brudklänningar:
En från Sweetheart som jag hade på mitt egna bröllop i somras.
Och en helt ny som jag vann på årets bröllopsmässa på Grand Hotel i Stockholm, det har tagit mer än 20 veckor att sy upp den och jag får den om ca 1 vecka, märke Mori Lee. Återkom om något verkar intressant!
Hej,
Vet inte vilken stil du är ute efter men säljer min klänning Aniia Faith med spetsöverdel, 3/4 ärm och tyllkjol med släp (som kan sättas upp). Är i st 38 men det finns möjligheter till justeringar (har själv inte gjort några). En underkjol får man med också.
Nypris 6900 kr (har kvitto kvar) och Säljer allt för 3000 kr eller enligt överenskommelse. Hör av dig till gabriela@galvez.nu om du är intresserad :)
Anna. Jag är intresserad av dina klänningar. Har du några bilder?
Hej
Jag har en Lilly st 38, halterneck.
Finns i Bålsta kan tas med ex till Stockholm c.
Försökte lägga till bild men det fungerade inte.
Om du är intresserad så skickar jag gärna bilder!
Hälsningar mrs ninni
Jag har en i strl 38/40 (mer som en 40). Halterneck, inget släp, pärldekorationer fram och bak. 3500:-
(vill lägga in bild... hur gör jag? hittar ingen Bifoga).
/ Charlotte
Hej allihopa och tack för era svar.
Anna Hurtig, mrs ninni och challan ni gärna skicka bilder till min mail sandrajohansson1@live.se