• Sagoprinsessan

Bor du i Sthlm, Övik, Ume, Skefte el Lule, är kring 23 år och vill ha fler vänner??

Blev inspirerad av en annan tråd här inne.

Jag är 23 (född -80), pluggar och bor i innerstan. Efter gymnasiet gled jag och de flesta av mina vänner ifrån varandra och jag är väldigt sällskaplig av mig och skulle därför vilja ha fler vänner .

Eftersom jag ska gifta mig i Övik nästa år och flytta dit om några år (och har vänner i de andra nämnda städerna) är jag också väldigt intresserad av att knyta kontakter däruppe .

Hoppas ni känner er intresserade

• Svar på tråden Bor du i Sthlm, Övik, Ume, Skefte el Lule, är kring 23 år och vill ha fler vänner??
  • Gerami

Jag bor i järfälla utanför Stockholm är 24 och nybliven mamma...Vill gärna träffa nya vänner...

• Sagoprinsessan

Vad kul!!!

Hur gammal är bebben???

• Gerami

Hon är 2 månader och heter Mathea hon ska döpas sammtidigt som vi gifter oss i Leksands kyrka den 28/2

• Sagoprinsessan

Har namnet någon speciell betydelse? Vackert namn!

• Gerami

Nej det är efter min gammelfarmor som var ifrån Norge i Sverige är det bara typ 7 som heter så.

• Lill Anna  8/7-04

När du kommer upp till Övik så kan jag ta hand om dig :)

• Sagoprinsessan

Lill Anna!

Great! Kommer i morgon!!! (åker hem på måndag)

Har du lust att fika?

• Lill Anna  8/7-04

Sorry statistiktenta på i helgen :(

Vi får ta det en annan gång .. :)

• Lill Anna  8/7-04

på i helgen ;D Oj vad min svenska är bra ;D

• Sagoprinsessan

Tråkigt... hoppas den går bra

Kommer upp igen till jul - kanske kan ses då?

• Sagoprinsessan

Gerami!

Om du vill kan vi kanske fika någon dag??

• Lill Anna  8/7-04

Sagoprinsessan ;D Vi byter stad i jul!! Jag och sambon åker ner till mina föräldrar i Sthlm över jul och nyår.

Vi får helt enkelt ta det då jag är i Övik och inte skriver tentor :D

• Finta

Hej

Här är en tjej som nu bor i Stockholm (Värmdö) men som kommer att flytta upp till Ume om ett par år! Skulle oxå vilja lära känna några nya vänner!

Kram kram

• Sagoprinsessan

Finta!

Jag tror att du har svarat på lite av mina frågor tidigare

Ska du göra något speciellt i helgen?? Jag åker upp till Ö-vik imorgon och ska en snabbis till Ume mitt på dan på fredag!

• Finta

Såg det men jag är i Stockholm... var i Ume förra veckan ...

• Sagoprinsessan

Fanns det snö??

Vi kanske kan träffas här i Stockholm någon gång här framöver??

• Finta

Japp, det är inga problem! Skulle var kul!

• Gerami

Ja det vore jätteql bestäm tid o platsnär det passar dej så får vi se om det passar mej....

• Sagoprinsessan

Hmmmm på lördag kanske???

Svar på tråden Bor du i Sthlm, Övik, Ume, Skefte el Lule, är kring 23 år och vill ha fler vänner??