Stora dagen
Varning för att köpa era brudklänningar från "Stora dagen". Jag beställde en klänning och säljaren svarade att jag skulle ha den inom en vecka. När jag hämtar ut paketet på posten (och betalar genom postförskott!) visar det sig att hon har skickat fel klänning (fel storlek och fel klänning). Jag mailar henne och ber henne skicka rätt klänning medan jag skickar tillbaka den felskickade. Jag fick inget svar på lång tid. När hon väl svarar säger hon att jag kan skicka tillbaka den men nämner inget om att hon kommer skicka den rätta. Ingen ursäkt för att hon skickat fel heller... När jag går in på hemsidan ser jag att hon har tagit bort den klänningen jag beställt från början! Inte ett ord om detta... Hon är otroligt selektiv när hon svarar på mail, när jag frågar om hur utbetalningen kommer att ske får jag inte ett svar på flera veckor och börjar på riktigt tro att jag aldrig kommer att få tillbaka pengarna. Efter många veckor och många mail från mig skriver hon att hon inte sköter ekonomin men att jag ska ha pengarna inom 30 dagar. Efter 30 dagar har jag inga pengar och ingen utbetalning och mailar återigen. Nu tillslut har jag fått en utbetalning.... men då har hon behållit 100 kronor av dem.. Ingen förklaring till det och hon svara inte på mail... Nu när jag fått den stora summan ger jag upp och uppmanar er att inte beställa er klänning från Stora Dagen, INTE värt besväret!! Och tydligen tar hon bort klänningar från hemsidan titt som tätt...