• ankan1984

Bröllopsfest i en flyghangar?

Är det någon som har haft, eller ska ha, bröllopsfesten i en flyghangar?
    Vi har möjligheten att kunna ha det, skulle vara kul om någon annan också har haft det?

• Svar på tråden Bröllopsfest i en flyghangar?
  • Allrakäraste

Men vad coolt! Vi var på en bröllopsfest som hölls i en hangar och det var en riktig upplevelse! Dessutom hade brudparet ordnat med en tipsrunda så alla gick runt bland planen också :)

• ankan1984
    Allrakäraste skrev 2015-01-13 17:51:57 följande:

Men vad coolt! Vi var på en bröllopsfest som hölls i en hangar och det var en riktig upplevelse! Dessutom hade brudparet ordnat med en tipsrunda så alla gick runt bland planen också :)

Vad roligt att du tyckte det var häftigt. Jag har velat lite.. Men ja det är ju helt klart en annorlunda lokalSkrattande
    Vad roligt med tipsrunda där, det ska jag lägga på minnet!
    Hur hade dom gjort med inredning i hangaren?
    Är ju inte superlätt att dekorera direktTungan ute
  • Allrakäraste
    ankan1984 skrev 2015-01-13 18:16:30 följande:

Vad roligt att du tyckte det var häftigt. Jag har velat lite.. Men ja det är ju helt klart en annorlunda lokal

Vad roligt med tipsrunda där, det ska jag lägga på minnet!

Hur hade dom gjort med inredning i hangaren?

Är ju inte superlätt att dekorera direkt

Tipsrundan var en kul grej dels för att man gick runt i små lag så man fick lära känns nytt folk, plus att man faktiskt fick se planen på riktigt nära håll :)

Dekorationen är ju inte helt enkel med en så stor lokal förstås... Det bröllopet jag var på var i allmänhet ganska enkelt så de har dekorerat borden en del och skärmat av med en slags trappa som blev en "talarstol". Så något sådant kanske man kan göra (alltså skärma av) för att få lokalen att kännas lite mysigare? Kolla om det går att hänga ljusslingor med glödlampor i bågar från taket så att det inte känns så högt? Hittade en bra bild här:

www.marissarodriguez.com/blog/airplane-hangar-wedding-curtis-kelly/

Så om ni känner att det är värt det tycker jag absolut att ni ska köra på idéen med hangaren, det är ju definitivt ett bröllop folk kommer att minnas! :)
Svar på tråden Bröllopsfest i en flyghangar?