tycker inte man borde få starta trådar anonymt och om man gör det så får man räkna med att folk håller sig anonyma.
Nu är ju jag sådan (förlåt för språket) som skiter högaktningsfullt i vad folk anser om mig, bara för att jag inte tycker som de gör.
MEN och andra sidan så är ju det så att alla skall hålla varandra i handen på denna sida och sitta i en ring och sjunga kumbayamajlord eller fred på jorden låtar. Och så fort någon säger något negativt så blir det ett jävla liv.
Men man skall få start en massa skittrådar och gråta ut om allt från stukad fot till att jag bröt en nagel igår, men ingen får säga emot eller klaga, för det är så synd om alla. Ja livet är jobbigt och därför finns familjeliv, där kan man prata om att pojkvännen har vart otrogen eller gjort slut eller om man bräde vid kvällsmaten igår. Men där är det så många trådar så man blir borttappad och då får man mer klapp på axeln här. Men jag struntar ändå att skriva i många trådar bara för att jag vet att skulle man säga.
?NEJ, den klänningen är inte fin?.
Så blir det, har man inget bra och säga så säger man inget alls,
Fy vad taskigt.
Klart folk är rädda för att bli dumförklarade i andra trådar enbart för att de vill säga vad de anser (negativt) i en tråd.
Så om man bara kunde inse att bara för att jag personligen tycker att folk är idioter som tar kuveravgifter från sina gäster.
Så skulle jag sedan i nästa tråd kunna hjälpa denne person med att boka liveband, eller fan till och med låna gammelbilen min.
Om du och din sambo tycker olika i en fråga, betyder det då att denne är en dålig person i alla andra lägen?
Med andra ord, skulle man få tycka annorlunda och negativt utan att bli idiotförklarad av andra så hade nog få valt att vara anonyma.