Bröllop i Linköping 2016
Finns det några andra blivande brudar i Linköping med omnejd? Det skulle vara trevligt att kunna diskutera med er. =)
Finns det några andra blivande brudar i Linköping med omnejd? Det skulle vara trevligt att kunna diskutera med er. =)
Här har du en! Vi planerar bröllop i augusti 2016 & har börjat kolla lokal & catering! Ni då??
Vi började planera igår, så vi har inte kommit så långt än. Vi tänker oss iaf en borgerlig vigsel i trädgårdsföreningen eller vid slussarna i Tannefors. Vi har inte ens bestämt vilken månad det bli än!
Vi började planera igår, så vi har inte kommit så långt än. Vi tänker oss iaf en borgerlig vigsel i trädgårdsföreningen eller vid slussarna i Tannefors. Vi har inte ens bestämt vilken månad det bli än!
Va mysigt det låter! Min sambo vill gärna vigas ute men jag är lite för skraj & tänker mycket på vädret....
Vi ska gifta oss 27/8-16 &
Vi har precis bokat Slatteforsmagasin (igår ??) vi blir ca 60 gäster & har en budget på 100.000. Ungefär.
Va mysigt det låter! Min sambo vill gärna vigas ute men jag är lite för skraj & tänker mycket på vädret....
Vi ska gifta oss 27/8-16 &
Vi har precis bokat Slatteforsmagasin (igår ??) vi blir ca 60 gäster & har en budget på 100.000. Ungefär.
Och vi har väl högst 40 gäster och en budget på ca 30000 (vi är studenter..).
Okok, Slattefors kostar 11000kr, man får tillgång från Tors-mån, vilket är skönt så man har tid att pynta! Städning ingår & man får hålla på hur länge man vill.
Ah, nja 11000 är nog liiiite utanför vår budget. Speciellt om vi ska frakta dit alla gäster också. :P men superfin lokal! Ni kommer säkert få det jättemysigt därinne. :)
Nu har vi fått klartecken att vi får vigas i lusthuset i Kinda kanal iaf. =)
gunilla-s.blogspot.se/2013/06/lusthus-i-tannefors.html
Jättefint där, Virvlande! Vilket mysigt val av vigselplats! Är ni båda från Linköping eller?