• KLina

Säljes: Sidenband och tygband (blå, grå, vit/antikvit)

Överblivna rullar med sidenband. Vi använde det till programmen, menyerna, pussklockor och andra dekorationer, men jag köpte lite mer än vad vi behövde. Det är mycket bra kvalitet på banden, speciellt de gräddvita/antikvita sidenbanden är underbara och av toppkvalitet. 

2 oöppnade rullar med silver färgat dubbelsidigt sidenband. Var rulle är 50 yards eller 45.7 meter och de är båda 2.4 cm breda. Pris per rulle: 65 kr.

1 rulle 100 yards-91.5 meter mellanblått sidenband glansigt på ena sidan. 1 cm brett. 50 kr.

2 rullar fantastiskt dubbelsidigt gräddvitt/antikvitt sidenband. 1.7 cm brett. En ny rulle med 91.5 meter och en öppnad med ca 80-85 meter. Ny rulle 145 kr, öppnad 100 kr.

1 rulle med ca 45 meter långt och 4.5 cm brett  högkvalitets dubbelsidigt antiktvitt sidenband (samma som de 1.7 cm breda). 150 kr.  

1 öppnad rulle med mellanblått tygband, uppskattningsvis ca 40 meter och 2.3 cm brett. 45 kr för rullen.

(Kort på de flesta av banden nedan)

Kan skickas mot kostnad av porto eller hämtas i Norrköping.

• Svar på tråden Sidenband och tygband (blå, grå, vit/antikvit)
  • KLina

Hej Lillemor,

Jag skickade min email i annonsen om rislyktorna. Om du vill skicka hur många rullar du är intresserad av tillsammans med info om risklyktorna vore det toppen.

Tack!

Karolina

• Mccimini

Hej
    har du kvar något av banden? Helst de blå och silver breda?
    mvh
    Maria

• KLina

Hej Maria,

Det finns sidenband kvar. Jag skickar dig ett privat meddelande.

Mvh Karolina

Svar på tråden Sidenband och tygband (blå, grå, vit/antikvit)