• NathalieStockholm

Tärnklänningar turkos/fin blå!

Hej!

Jag skulle vilja ha klänningar i typ turkos eller någon klarare (dvs ej grå/"dusty") ljusblå till mina tärnor, och tycker detta är en jättesvårt färg att hitta.

Någon som har några bra tips?

Inte jättepetig med nyans men som sagt, typ blå eller turkos, och helst långklänning.

TACK på förhand!

Nathalie

• Svar på tråden Tärnklänningar turkos/fin blå!
  • Jullis

Zalando.se !

Där kan du enkelt välja att visa klänningar i en viss färg eller flera färger. Gratis frakt och retur dessutom, så man kan beställa hem och prova utan kostnad. Jag handlar MYCKET därifrån! :)

Här är exempel på några fina jag hittade:

www.zalando.se/fever-london-atrani-cocktailklaenning-jewel-green-fe821c039-l11.html

www.zalando.se/anna-field-jerseyklaenning-blue-coral-an621c0np-p11.html

www.zalando.se/mascara-festklaenning-turkos-m0921c00r-l11.html

www.zalando.se/esprit-collection-woven-cocktailklaenning-es421c0a1-k11.html

www.zalando.se/coast-lori-cocktailklaenning-cobolt-c9821c06c-k11.html

• Jullis

Såg nu efter att jag postat att du helst vill ha långklänning... Tredje länken är en långklänning iallafall! :)

På Zalando kan också välja längden på klänning i filtreringen.

• NathalieStockholm

Tack, men har tyvärr uteslutit Zalando då många av deras kläder (ink märket Mascara som verkar göra en del långklänningar) ser väldigt plastiga och billiga ut. :(

Så fler tips emottages!!!

• CamillaForsgren

Vi köpte våra tärnklänningar på aliexpress. Samtalade med säljaren och fick välja färg på en färgkarta och det funkade superbra. Hem kom en klänning i precis rätt turkosa nyans. Så mitt tips är att kolla aliexpress/ebay för där är säljarna rätt snälla med att kunna anpassa färger och så efter vad man vill ha. Lycka till med sökandet!

Wedding#2 6:e augusti 2016
Svar på tråden Tärnklänningar turkos/fin blå!