Kanske gravid
Du kan bli gravid även fast du äter p-piller ( Du kan bli gravid även om du använder vilket preventivmedel som helst.) är väl bara runt 98% säkert har jag för mig. Så en liten chans finns det ju.
Om du känner symtom så borde det synas på ett gravtest nu, du kan ju testa :) Du kan köpa på ica så behöver inte vara på apotek heller, morgonkissen funkar bäst :)
Sen kan det ju även vara så att du är öm och så pga att du snart ska ha mens också. Kan även vara en urinvägsinfektion om du kissar mycket. ( Säger det endast för att det kan finnas andra andledningar ) Du kan ju inte veta om du är gravid säkert om du inte testar :)
Och det är inte skadligt för barnet om du går på p-piller men är du gravid ska du sluta äta dom :) Sen är det inte heller skadligt att ha druckit alkohol i början av graviditeten. Eftersom att barnet inte går igenom någon tillväxtfas utan bara blir till så att säga :) Jag drack också i början av min graviditet innan jag fick reda på det, 4-5 veckor hade jag nog varit gravid innan jag fick reda på det och det är inga som helst fel på min dotter :) Så du kan vara lugn :)
Hoppas allt blir bra, och vore roligt om man fick veta om du var gravid eller inte :)
Sköt om dig :)