Fotograf sökes
Hej!
Jag letar efter en fotograf i Stockholm eller närheten som gillar att fotografera bröllop.
Hej!
Jag letar efter en fotograf i Stockholm eller närheten som gillar att fotografera bröllop.
Jag är i synnerhet intresserad av fotografer som varken läser forumreglerna eller tråden de skriver i. Ju fler trådar du redan har spammat i desto bättre! Jag kommer inte att anlita dig, jag vill bara belysa ditt oprofessionella spammande.
Seriösa fotografer med företagskonto: sorry, det här gäller inte er.
Jag vill varmt rekommendera fotograf Sebastian Ekman.
Han har både fotat och filmat bröllop och gjort det otroligt bra.
Här är hans hemsida:
www.sebastianekman.com
Lycka till!
Hej!
Titta gärna på min hemsida och hör av dig om du gillar bilderna så kan vi ta ett möte.
Bästa!
Kan konstatera att även fotografer som läst reglerna och har företagskonto som de ska är dåliga på att läsa tråden de skriver i.
Haha ok det var lite luddigt ditt inlägg men nu ser jag ju! Du ville alltså bara make a point. Got it! :)
Totalt onödigt inlägg bara dumt att skriva så av dig.
Du borde förstått vi det här laget att dessa ?personer? inte är förmögna att läsa och förstå det skrivna svenska ordet och därav inte kommer kunna läsa det du skrivit, eller jo möjligen läsa det men inte förstå samanhanget och meningen med den text du har skrivit
Nu verkar det vara flera spamfotografer i farten igen, ingen som har lust att hänga ut sig själv här?