Otroligt otrevligt bemötande på Bröllopskällan!
Hej!
Behöver få skriva av mig om mitt brudklänningsletande idag. Började dagen på Bröllopskällan. Blev mött av ägarinnan som innan jag ens kollat på brudklänningarna i princip gjorde klart för mig att om jag inte är beredd att lägga ut en väldigt hög summa pengar så har jag inget där att göra. Samt så skulle jag vara beredd på att köpa en klänning där och då och inte vilja kolla runt i andra butiker senare. Det som även gjorde mig upprörd var att hon ifrågasatte min inställning till val av brudklänning. För mig är det viktigast att jag känner mig bekväm och kan tänka mig att ha den under hela dagen. Hon kontrade med att ingen brud känner sig bekväm och att man i princip ska lida pin för att få vara så vacker som man möjligtvis kan. Kan man inte vara bekväm och vacker?
Sedan gick vi vidare till Brud och fest lite längre bort och vi fick fantastiskt bemötande! Otroligt trevliga och tillmötesgående! Trots att de hade supermycket att göra så hade de tid att prata och ge råd. Helt fantastiska tjejer som jobbade där idag!
Bröllopskällan var förövrigt tom när vi gick förbi där lite senare.
Vad är era erfarenheter av bröllopsbutikerna i Stockholm?