Bild på klänning, men hur hittar jag märket?
Jag har en bild på en klänning från pinterest, men jag hittar inte vad det är för märke.
Hur kan jag söka upp vad det är för märke på klänningen.
pinterest.com/pin/533395149594155695/
Jag har en bild på en klänning från pinterest, men jag hittar inte vad det är för märke.
Hur kan jag söka upp vad det är för märke på klänningen.
pinterest.com/pin/533395149594155695/
söker man på bildens länk så kommer man ju hit: www.aliexpress.com/store/product/Noble-2014-Deep-V-Neck-With-Beaded-Mermaid-White-Wedding-Dress-Cap-Sleeve-Satin-Long-Sleeve/805962_1943993998.html
Jo jag vet, men det är ju en kina sida som syr upp kopior, jag vill ta reda på vem som gjort originalet :)
Men alla klänningar som säljs på kinasidor är inte kopior, vissa säljs direkt av företagen och är deras egen design.
Här finns klänningen med också
brideberry-online.com/blog/130-hani-tabib
Samma modell - flera olika klänningar i samma miljö.
Du får nog använda google traslate för jag vet inte vad det är för sida annars
Efter massa googlande så verkar det vara en designer som heter Hani Tabib - sidan jag länkade till ovan...
Tack chicita! Precis det jg var ute efter
Vad sökte du på när du hittade den andra länken?
Jag bildgooglade bilden i din länk först och främst.
Om jag inte tog den första länken som förslag då så låg det en länk längre ner med bara ena bilden (du har ju en som är "ihopklippt") så då klickade jag på den och kikade runt lite... ;)
Var inte säker på att det stämde så jag googlade lite mer, la till sökord till bilden (wedding dress) och fick upp samma sida...
Tack:)