• brekt

Vad har ni på er om det blir kallt?

Sommaren här i Sverige är ju väldigt oberäknelig. Ett bröllopsdagen kan ju vara solig varm och vacker, med en härlig varm kväll/natt.
    Det kan lika gärna regna och vara 10´C. Vad kommer ni använda för att hålla ev kyla borta?

• Svar på tråden Vad har ni på er om det blir kallt?
  • Magenta

Jag hade köpt en pälsbolero för typ 200 kr från Kina som aldrig blev använd då solen sken som tur var men den var med som back-up

• Nyfiken gul , nu fru

Lånade en virkad kofta av svärmor för att ha om det blev kallt. Men den behövdes aldrig. Regn och kallt blev det först på kvällen och då var bröllopet redan slut och jag hade bytt kläder.

• 1cinalifetime

Funderar på att ha en lång sjal. Är dock väldigt frusen av mig och undrar om det är tillräckligt. Ser inte så lovande ut... :/

• Magenta

Måste bara tipsa om att ha mamelucker under klänningen om det är kallt. Är man var, om rumpa och lår så fryser man klart mindre Glad

• brekt
    Magenta skrev 2015-06-18 10:14:11 följande:

Måste bara tipsa om att ha mamelucker under klänningen om det är kallt. Är man var, om rumpa och lår så fryser man klart mindre Glad

Mamelucker är ju grymt.
    Sjalar och bolero låter lite småtråkigt, men det kan ju verkligen vara värt!
Svar på tråden Vad har ni på er om det blir kallt?