AnnaHJ skrev 2015-06-25 22:42:22 följande:
Jo, absolut går det inte att planera allt in i minsta detalj. Men jag oroar mig för saker typ som att vi glömt köpa muggar till baren. Inga drinkar på bröllopsfesten liksom! ????
dom flesta saker går faktiskt att lösa. Om plastmuggar saknas, ja men skicka iväg brorsan och köp det då på närmaste Ica. Problem solved. Slappna av.
jag jobbar delvis i kyrkan och ser väldigt ofta brudpar som halvvägs till altaret kommer på att dom glömt ditten o datten men vad ska dom göra liksom?
Ett par som hade sina tre barn som brudnäbbar fick be prästen avbryta mitt under vigseln för att ett av barnen + brudgummen behövde akut gå o kissa.
Det skulle få vilket planeringsfreak som helst att bryta samman, men sånt kan man verkligen inte råda över.
barn blir kissnödiga och bajsnödiga , bebisars blöjor behöver bytas, en näsa behöver snytas, bruden nyser av sin brudbukett, en klack går av, nån av gästerna har inte stängt av mobiltelefonen och skräller "high way to hell" högljutt , farmor gråter så hon hulkar osv osv osv..
i det sammahanget så är bortglömda plastmuggar en baggis...