• swe150613

Säljes: Brudspetsklänning strl 36/38 Maggie Sottero

Otroligt fin spetsklänning i ivoryfärg med tillhörande underklänning i champagnefärg säljes. För dig som vill ha en romantisk/vintage look. Långt sidenband i champagnefärg ingår, som kan knytas i ryggen eller på framsidan, eller inte användas alls om man önskar. Spetsen är den finaste jag sett på alla de klänningar jag provat. Klänningen är mycket bekväm att ha på sig, man kan röra sig lätt och ledigt och vi har även satt en knapp där man kan fästa upp släpet vid dans.
    Inköpt i våras på Proms & Weddings i Malmö för 10 000kr, ditt pris 5000kr. Är strl 38 men insydd ett par cm på varje sida och isytt vadderade bh-kupor, allt av skräddare. Jag är 172 och hade ca 8cm klackar. Mina övriga mått är: bak: 95cm, midja 77cm, byst 90cm. OBS väldigt cirkamått, pga osäkerhet var jag skulle mäta.
    Finns i Malmö, välkommen att komma och prova om du önskar! Maila mig på carlandersusanna@gmail.com eller ring på 0765-353961.
    Läs mer om klänningen här: www.maggiesottero.com/dress.aspx&page=0&pageSize=36&keywordText=&keywordType=All#crl8-gallery

L

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-12 20:43
    Kan ev även tas med upp till Västergötland och Västkusten för provning.

Svar på tråden Brudspetsklänning strl 36/38 Maggie Sottero