Säljes: Klänning Lilly stl 44 (plus lite annat)
Nu är vår underbara dag över och det är dags att ordna upp allt efter. Har bestämt mig för några av sakerna hellre får glädja någon annan än hänga i garderoben och aldrig se dagens ljus.
Säljer därför:
Klänning Lilly stl 44 (passar 46 med Shapeware med, jag är det, funkar med former:) ) Väldigt skön och funkar fint att dansa i och röra sig obehindrat.
Nypris 4900 jag säljer för 3000 prutat och klart.(Självklart kemtvättad)
Lång slöja, användes bara till fotograferingen så är i nyskick och jag tyckte kvaliteten var helt ok.
Nypris från Etsy 400 och jag säljer den för 200.
Birdcage-slöja
Nypris från Etsy 210, säljer för 150 kr. Monterad enkelt på kam.
Glaskärl för dryck, 8 l (de från Lagerhaus). Vi hade fördrinken i tre stycken, en gul, en grön och en rosa. De hade frusen frukt i och det blev både supersnyggt och mycket uppskattat. Alla hittade en favorit och en var alkoholfri. Säljer två av dessa.
Nypris 299 per styck, säljer för 200. Ligger i originalkartongen och är i nyskick.
Vid intresse dessa skor brudskon.com/product/leyla-3001
Väldigt fina, kvaliteten bättre än jag trodde faktiskt. Passade mig som är en 40 som kan stå ut med 39 om det behövs, alltså lite små i storlekarna. Dessa är helt oskadda, men inte i nyskick såklart, de användes hela kvällen. Är någon sugen så bjud något:)
Även vid intresse:
Ca 40 st Kråkris filtar från IKEA
Två rullar spetstyg från IKEA, oöppnade, vi hade överskattat hur mkt vi behövde:) Vi hade tyget som dukar och i vår lilla fotoportal.
Jag finns i Norrköping. Vid intresse, maila på malin.olsson@live.com