Inlägg från: Hillevimaria |Visa alla inlägg
  • Hillevimaria

Bröllop 2017, vilka mer?

Jag och min fästman ska gifta oss på midsommardagen (24/6) 2017 på Rockelstad slott utanför Nyköping. Vi har redan bokat cateringfirma & servispersonal (Erik på slottet/ Erik i forsen). Kommer gärna i kontakt med andra brudpar som ska gifta sig där att bolla lite idéer med! Har varit förlovade i snart 2 år, men ville vänta tills barn nr 2 var gjord och tillräckligt stor att sova hos mormor och morfar så vi kan få en efterlängtad bröllopsresa-weekend utan barn... ser nog mer fram emot att få sovmorgon än själva bröllopet just nu haha!

• Hillevimaria
    igelkotten88 skrev 2016-04-17 11:01:49 följande:

Låter härligt! :)
    Vi har varit förlovade sen Januari 2013, och har nu två barn födda december -13 och september -15. Hur gamla är era barn?

Har ni planerat vart ni ska åka? Vi har inte planerat någon weekend eller bröllopsresa än, tänker att vi får ta den senare, kanske sommaren efter och då ev. tillsammans med barnen :)

Den äldsta är nästan 4 och den minsta är 10 månader... så när vi gifter oss är de 5 år och 2 år :) Vi åker till Berlin (Staden där jag och fästmannen träffades). Det blir nog inte mer än en helg, men längre fram kan vi tänka oss att "fylla på" bröllopsresedagar lite pö om pö :D När gifter ni er?
  • Hillevimaria
    igelkotten88 skrev 2016-04-17 11:01:49 följande:

Låter härligt! :)
    Vi har varit förlovade sen Januari 2013, och har nu två barn födda december -13 och september -15. Hur gamla är era barn?

Har ni planerat vart ni ska åka? Vi har inte planerat någon weekend eller bröllopsresa än, tänker att vi får ta den senare, kanske sommaren efter och då ev. tillsammans med barnen :)

upptäckte nu "visa endast"-funktionen och såg att ni ska gifta er i augusti 2017 :). Det är jättebra att ni är ute i god tid med planeringen om man vill ha populära grejer som catering, fotograf, florist osv.. och lokal som sagt!
Svar på tråden Bröllop 2017, vilka mer?