• JL2016

Festlokal egen catering Göteborg

Hej.

Vi skall ha bröllop nästa år, vi har reserverat 13/8-2016 på Villa Överås, men eftersom den tyvärr blir för liten (rymmer 76 personer) för våra 90 gäster måste jag leta vidare. Vi vill inte dra ner på gästlistan mycket eller be våra vänner att inte ta med sina barn, vi vill ju självklart ha med alla och då är barnen också välkomna. 

Vi är inte intresserade av lokaler som goteborg.se erbjuder, alltså inga folkets hus, medborgarhus, bygdegårdar etc, vi vill gärna ha en lokal som är fint inredd eller ser någorlunda bra ut.

Jag har kontaktat kronsalen och dragongården och inte fått svar än.
    Kollat bryggan under bron men gillar inte läget.

Vi funderar på kooperativet på Lindholmen, men jag vill helst inte ha den lokalen.
    Något centralt och fint med egen mat och dryck.

Tacksam för svar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-23 19:42
    Jag vet att liknande trådar redan finns men jag har verkligen letat och endast fått två idéer.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-23 19:44
    Det vore perfekt om det får rymma 100 personer så får fotografer, dj m.m. också en plats att sitta.
  • Svar på tråden Festlokal egen catering Göteborg
  • Emina

Hej, hur går det för dig med lokal?

I Mölndal finns en charmig lokal, Lilla Götafors. Dock ej i Gbg. Vi var länge inne på den men valde till slut Stora Holms säteri. Den är nog uppbokad vid det här laget för bröllop i aug 2016.

Svar på tråden Festlokal egen catering Göteborg