• Magdalena84

Säljes: Romantisk spetsklänning från Rembo Styling

Nu säljer jag min vackra brudklänning från Rembo Styling. Modellen heter ?Mathilde? och är från 2015 års kollektion, inhandlad på Casa Lezar i Köpenhamn. 

Jag gifte mig i september och hoppas att klänningen kan få ytterligare en brud att känna sig lika fin som jag gjorde. 

Jag är 180 cm lång och vägde ca 67-70 kg när jag köpte klänningen. Jag har vanligtvis storlek 38/M i storlek. Storleken på klänningen är 40. 

När jag köpte klänningen gick jag till en sömmerska som butiken rekommenderade i Köpenhamn. Där syddes klänningen in lite i midjan, jag lade upp den samt sydde in 2 små kuddar vid brösten. Eftersom jag gjorde det behövde jag inte ha någon BH i klänningen, vilket var väldigt skönt. 

Om klänningen behöver sys om igen, rekommenderar jag att man går till en riktigt duktig sömmerska så att spetsen inte skadas. 

Vid intresse skickar jag gärna fler bilder och mer info. Självklart kan den provas, finns i Malmö. 

Nypris för klänningen var 15 600 danska kronor, vilket motsvarar ca 19 500 svenska kronor.  

Jag säljer den för 8 000 kr vid avhämtning. (Frakt/bud tillkommer.) 

Svar på tråden Romantisk spetsklänning från Rembo Styling