Köpes: Söker brudklänning!!
Eftersom jag provat jättemånga klänningar i butiker men inte hittat någon som jag vill ha så testar jag här..Söker brudklänning, gärna med spets! Stl 36, kan även funka med 34 eller 38. Jag är 174cm lång.
Eftersom jag provat jättemånga klänningar i butiker men inte hittat någon som jag vill ha så testar jag här..Söker brudklänning, gärna med spets! Stl 36, kan även funka med 34 eller 38. Jag är 174cm lång.
Hej,
Jag kan ha något som du söker, har dock inte helt bestämt mig för om jag vill sälja den men kan tänka mig att hyra ut åtminstone! Vart bor du? Kan jag maila bilder?
Camilla
Hej!
Jag säljer min klänning här
www.brollopstorget.se/forum/thread/4421548-spetsbrudklanning-st36
Har ett par bilder här också
www.brollopsguiden.se/kop-och-salj/visa-annons/3435
Med vänlig hälsning, Lorena
Jag säljer min fina brudklänning, i fint skick använd 1 gång därefter kemtvättad. Spetsliv och vackert släp str. 36-38. Jag är 172 cm ca 58 kg. Bara hör av dig om du vill prova, finns i Göteborg men kan även ses i Sthlm. /Josefine 0707595015
Hej kolla min annons på blocket, kan även skicka fler bilder min klänning är 38 i storlek men eftersom det är snörning i ryggen så kan man justera passformen!
m.blocket.se/vi/65586978.htm
Öppna annonsen på en dator för att kunna se bilderna i rätt format..
Mvh Zana
Jag har en supervacker brudklänning, Alfred Angelo från Disney collection som heter Snowwhite style 207. Den är i storlek 34/36. Jag är också 174cm lång.
Om intresse finns, skicka mail till; jaanak.tolonen@gmail.com
Hey !
Jag säljer min brudklänning för 5500kr.
Den är stlk 36.
Jag är och var 177 när jag gifte mig. och då vägde jag 60kg (om de hjälper dig få en bild)
Den heter Pronovia Petunia om du vill googla den, men annars få du gärna kontakta för flera bilder eller om du har frågor. paisley.ann@hotmail.com
-Har en slöja om passar bra till den, men den är 3000kr mer för den köptes på sidan om som gåva-
Hej!
Jag säljer nu min klänning. Det är av märket Sincerity, väldigt lik modell 3832 om du vill kolla på nätet. Beställde den i storlek 38 men den är insydd på överkroppen till storlek 34/36. Jag är 166 cm lång och hade skor med 14 cm klack och klänningen släpade ändå i golvet trots helt utspänd underkjol.
Nypris ca 1100 kr. Säljer den för 4000 kr. Den är kemtvättad och finns i Örebro hos mina föräldrar. Jag bor i Göteborg.
Hej
Jag har en jätte fin klänning köpt från Rosa Clara i helsiden i din storlek med tillhörande slöja och underklänning
Nypris kostade den 40000 kr
Då jag inte kommer att använda den igen och vill göra plats i garderoben är jag villig att släppa den för en summa vi kanske kan komma överrene om?