• Livias

Säljes: Oanvänd bröllopsklänning

Säljer en oanvänd bröllopsklänning, elfenbensvit, storlek 16 ej skräddarsydd så standardmått på storlek och längd vilket gör den lätt att sy in/upp efter egna mått. Nypris 2800. Säljes för 2000. Jättefint tyg och arbete - hittade bara en som passade mig bättre:) obs! Mycket finare på, än på galgen!

• Svar på tråden Oanvänd bröllopsklänning
  • Hellus

Får jag fråga om vbridal.com är bra att beställa från? Hur är kvalitén? Ser riktigt fina och märkesklänningar där, men tänker att det är dem som syr om eller hur är det?

• Livias
    Hellus skrev 2016-03-27 11:14:21 följande:

Får jag fråga om vbridal.com är bra att beställa från? Hur är kvalitén? Ser riktigt fina och märkesklänningar där, men tänker att det är dem som syr om eller hur är det?

Hej! Jag var skeptisk i början också. Men man får svar snabbt från deras kundtjänst, bra engelska. Och själva klänningen är jättefin. Härligt material och ingen konstig lukt som det kan komma ibland från vissa tyger. Välgjord och fin spets som det var på denna. Jag beställer min andra därifrån också för att jag var så nöjd med allt. Men hittade en klänning som var mer mig:) Därför vill jag sälja den första.
Svar på tråden Oanvänd bröllopsklänning