Bröllop i Östergötland 2017
Finns det några andra blivande brudar som planerar bröllop i Norrköping med omnejd under 2017!
Det skulle vara trevligt att kunna följas åt och diskutera med er!
Finns det några andra blivande brudar som planerar bröllop i Norrköping med omnejd under 2017!
Det skulle vara trevligt att kunna följas åt och diskutera med er!
Vi håller just nu på att leta ihjäl oss efter en härlig festlokal!! Vi vill gärna kunna ta med egen mat och dryck... Några tips?
Om det skall bli bröllop i Vadstenatrakten så rekommenderas Vilseberga Bränneri, mitt i mellan vadstena och omberg - kolla med Rådhuskällaren i Vadstena för mer info. Googla för bilder.
Eller denna tråd:
http://www.brollopstorget.se/forum/thread/1334095-festlokaler-omkring-omberg
Stort tack Bobby! Ser jättefint ut, det ska jag verkligen kolla upp!! ????
Om det skall bli bröllop i Vadstenatrakten så rekommenderas Vilseberga Bränneri, mitt i mellan vadstena och omberg - kolla med Rådhuskällaren i Vadstena för mer info. Googla för bilder.
Eller denna tråd:
www.brollopstorget.se/forum/thread/1334095-festlokaler-omkring-omberg
Hej!
Jag är ny här på sajten, jag och min sambo är Linköpingsbor och skall gifta oss i Vadstena Folkets park i juli nästa år :)
Kan inte så mkt om Östergötland men kan tipsa om foto kika på fotografmalinnorlen.viewbook.com lycka till med planeringen
Jag och sambon gifter oss i oktober nästa år.
Vi har bokat Kaga bygdegård för festen, men letar fortfarande efter en trevlig lokal att ha själva vigseln i, då vi vill gifta oss borgerligt.
Hej! Jag och min fästman ska gifta oss i Vadstena i juli :) Vi kommer ha festen och middagen i Vilseberga och är mitt uppe i planeringen :)
Jag och min sambo ska också gifta oss nästa år i Linköping! Augustibröllop!
Ska ni ha stort/litet bröllop? Kyrkligt/borglig vigsel? Nyfiken som alltid :)