• Sepi

Säljes: Specialdesignad Ida Sjöstedt bröllopsklänning i spets med långt släp ink slöja

Säljer nu min vackra skräddarsydda bröllopsklänning i fantastisk spets från Ida Sjöstedt tillsammans med slöjan som är lika lång som släpet.

Beroende på kroppsform så skulle klänningen kunna passa dig med storlek upp till eventuellt 38. Jag var en 38 men gick ner en del inför bröllopet (36:a) så det är svårt att uppskatta exakt storlek då den är skräddarsydd. Men den passar mig nu som 38:a ändå. Det är vid höfterna det tar stopp och skulle du vara lite större så går den nog att sy ut några cm men inte mer.

Det är en klänning som följer kroppsformen tom höfterna och som sedan fortsätter ner (ej jungfrumodell) med ett långt fantastiskt släp baktill. Tyget är noga valt med omsorg och består av tre tunna lager för att skapa en naturlig följsamhet samtidigt som färgen blir väldigt vacker (går mot ivory). Det yttersta lagret är ett spetstyg med handsydda pärlbroderier osymmetriskt placerat av Ida över hela klänningen för att skapa den lyxiga bröllopskänslan och det skimrar fantastiskt i solljuset. Naturliga material för att andas så bra som möjligt då vi gifte oss utomlands. Formen är designad för att lyfta fram kroppens vackra former. Då den är djup i ryggen och framtill så rekommenderas special-BH. Jag körde wonderbra.

Nypris är 31 000 och jag tänkte sälja den för 15.0000kr men det kan diskuteras beroende på hur snabbt det går och hur responsen är. 

Bilder kan ni se via nedan länk som gäller i 60 dgr, sedan får ni maila mig för att se dem:

https://1drv.ms/i/s!AuSpkcM_Q7lPoNtI77dcytKpp6atBA

• Svar på tråden Specialdesignad Ida Sjöstedt bröllopsklänning i spets med långt släp ink slöja
  • SannaHall

Hej!
    Jag tänkte höra om det går att få se fler bilder på klänningen?

Med vänlig hälsning,
    /Sanna

Svar på tråden Specialdesignad Ida Sjöstedt bröllopsklänning i spets med långt släp ink slöja