Wedding Castle i Barkarby
Hej ! Vill varna er för att handla på Wedding Castle i Barkarby !
De som arbetar i butiken använder klänningarna i all fall festklänningarna o h hänger sedan tillbaka de ! Köpte en Tarik Ediz klänning för 3 år sedan som gick sönder efter en användning den kostade för övrigt 7000kr! När jag köpte klänningen var den för stor bad de beställa en mindre , men de vägrade de sydde in den istället ! Och nu förstår jag varför en av de hade använt den och de ville snabbt bli av med den ! Jag såg att det fanns en konstig buktning på tyget men där och då ringde inga ringklockor ! Jag gick i alla fall tillbaka med klänningen och de vägrade ge mig en kompensation istället har de lappar ihop klänningen ! Klänningen har runt skir upptill så jag vågar inte använda den då kanske den går sönder under den tillställning som jag ska på! I vilket fall köp inget där! Och vi ska inte ens tala om de brudsporre som de lurade mig att köpa ! De hövdade att de var bekväma men min fot svullnade i de och efter bröllopsfesten var det så svårt att få av de ! Jag blev lurad på 10 000kr för festklänning och brudskor och vill inte att någon av er ska känns sig lurad eller missnöjd på sin stora dag!