Hjälp till möhippeuppdrag - klättra upp på en parkerad bil
Jag ska på möhippa på torsdag och alla större aktiviteter är redan ordnade. Några av oss i möhippegänget har fått i uppgift att hitta på små uppdrag till bruden under tiden som vi förflyttar oss mellan olika ställen.
Vi har inga uppdrag för bruden som innebär nånting pinsamt eller obehagligt - hon skulle tycka att det var jättejobbigt med sånt. Till uppdraget som jag ska planera, tänkte vi ändå göra något som utmanar henne och ger ett roligt minne men ändå är helt ofarligt.
Vår idé är att hitta en parkerad bil som bruden klättrar upp på och sen när hon är på bilen tar ett gruppfoto på hela gänget som står nedanför. Hon kommer att tro att det är vilken parkerad bil som helst men naturligtvis vill vi göra detta på en bil där ägaren har sagt ok (vi kommer inte berätta detta för bruden förrän efteråt).
Så om någon här i forumet har en bil som står parkerad och går att använda för detta 10-minutersuppdrag, så skicka ett PM till mig! :) Vi kommer under dagen att vara i nästan alla delar av innerstan i Stockholm.
Vi kommer såklart försöka se till att bruden inte har högklackat på sig men kan inte garantera att det inte blir märken i lacken efter uppdraget. ;) Så det är bra om det är en tålig bil som ägaren inte är rädd om. :)