• Hamarkfotograf

    Letar ni videograf till ert bröllop?

    Hej! 
    Jag heter Sebastian, är bosatt i Göteborg och har tänkt börja filma bröllop. Jag har lång erfarenhet som videograf/fotograf och har bland annat jobbat med företagsfilm, reportage för olika TV-kanaler och utbildningsfilm. Nu är jag taggad på att få dokumentera er stora dag genom att sätta ihop en fin bröllopsfilm åt er. Eftersom jag inte har någon erfarenhet än av att filma bröllop har jag tänkt att jag kan ta mig an uppdrag för en mindre peng så här i början. Så om ni har begränsad budget så kanske jag är rätt videograf att höra av sig till. Jag har ett stort kontaktnät med stillbildsfotografer så det går att boka in både ock.
    Att få sin bröllopsdag dokumenterad i rörlig bild är helt ovärderligt och jag tror att ni kommer uppskatta det flera år framåt.
    Hör gärna av er till mig om det låter intressant. Jag anpassar mig efter era önskemål och förutsättningar.

    Allt gott så hoppas jag vi hörs!Glad
    Vänliga hälsningar,
    Sebastian
  • Svar på tråden Letar ni videograf till ert bröllop?
  • Hamarkfotograf

    Följ gärna mig på mitt nya äventyr som bröllopsvideograf och mitt helt nyskapade instagramkonto. https://instagram.com/hamark_weddingvideography?igshid=OGQ5ZDc2ODk2ZA==

    Läs gärna recensioner här.


    Sebastian Hamark Wedding videography
    070-861 91 00
    maps.app.goo.gl/EfhKD8PpJCvSJsyJ9

    Jag tar emot bokningar för 2024. Är ni osäkra på om ni vill ha bröllopsfilm men lite nyfikna, tveka inte på att höra av er så kan jag berätta mer.
    Varma hälsningar,
    Sebastian
Svar på tråden Letar ni videograf till ert bröllop?