• mazstudios

Värmländsk fotograf som hamnade i Stockholm

Hej på er alla!
    Jag heter Magnus Svensson och är verksam fotograf i Stockholm. Jag är dessutom helt ny på detta forumet :)
    Jag har mina rötter i mode och reklam, med fokus på porträtt och historier. Jag har jobbat med märken som HM, Gina Tricot, KappAhl och nu senast Indiska där jag var huvudfotograf.
    Jag har dock alltid saknat den där personliga dialogen som ofta uteblir när du jobbar med stora företag. Jag trivs som bäst när man är få personer inblandade och man kan slappna av på ett naturligt sätt. Så jag trillade in på några bröllopsfotograferingar och trivdes väldigt bra med det.
    Alla bröllop är naturligtvis olika, men de har alltid något gemensamt. Människor, vänner och historier som ska förevigas. Där hjälper jag gärna till om ni vill.
    Jag har skrivit lite mer utförligt på min sida om hur jag tänker och känner när jag arbetar. Jag har även skalat ner mina paketalternativ till endast två stycken. hel och halvdag. Men jag är alltid öppen för att lyssna på era behov och önskningar.
    Jag har satt upp en separat avdelning på min sida som ni hittar här:
    Vill ni ser mer av mina bilder från olika jobb, kika gärna runt på de andra delarna av sidan.
    Ta hand om er nu. Och Grattis hörni! :)

Svar på tråden Värmländsk fotograf som hamnade i Stockholm