• David Sundström

Gratis drönartjänster för tre lyckliga brudpar!

Hej alla blivande brudpar! 🌟

Jag heter David Sundström, och jag är i färd med att starta mitt drömföretag inom drönarfilmning och bröllopsvideografi. Jag älskar att filma och har lång erfarenhet av att använda drönare för att skapa fantastiska filmer som fångar ögonblick på ett sätt som vanliga kameror inte kan.

För att bygga upp en liten portfölj för framtiden söker jag nu tre brudpar som vill få sina bröllop förevigade av mig ? helt gratis!

Varför välja mig?
    Jag har lång erfarenhet av drönare och filminspelning, och mitt arbete har fått stor uppmärksamhet på sociala medier, där mina filmer har setts av hundratusentals personer. Detta är ett bevis på att det jag gör verkligen berör och håller hög kvalitet.

Detta erbjudande är mitt sätt att visa vad jag kan och samtidigt bygga upp en portfölj inför framtiden. Det enda jag önskar i gengäld är att få använda delar av materialet för att visa upp mina tjänster när mitt företag lanseras.

💌 Vill ni vara med? Kommentera här eller skicka ett meddelande till mig så berättar jag mer. Detta är er chans att skapa oförglömliga minnen från er stora dag ? och dessutom helt kostnadsfritt!

• Svar på tråden Gratis drönartjänster för tre lyckliga brudpar!
  • John123

Hej jag och min fästmö ska gifta oss i Stockholm den 16/8 2025! vi såg detta och är gärna intresserade att höra mer om detta

Svar på tråden Gratis drönartjänster för tre lyckliga brudpar!