• Jossan11

Drömmer om hemabröllop i Vaxholm

Hej alla fina!

Har någon annan haft ett bröllop hemma i Vaxholm? Hur har det gått? Min partner och jag planerar att hålla vårt bröllop hemma och vi är superpeppade! Vi har en stor trädgård och vill gärna bygga en stor altan samt en tillbyggnad där våra gäster kan äta och umgås. Vi tänker oss stora fönster och fina färger för att skapa en vacker och inbjudande atmosfär.

En kompis rekommenderade Wolfbuilder som ett byggföretag i Vaxholm, och vi undrar om någon har erfarenhet av dem? Här är deras hemsida om ni vill kolla in: wolfbuilder.se samt deras företagsinformation på Alla Bolag - Wolfbuilder AB. Wolfbuilder erbjuder även  målare, så vi hoppas kunna få hjälp med att välja rätt färger som passar vårt bröllopstema.

Vi skulle också uppskatta tips på dekorationer och belysning för att göra terrassen och tillbyggnaden magiska, särskilt när solen går ner. Tips på leverantörer för möbler och dukning vore också guld värda, liksom råd om hur vi kan hålla kostnaderna nere utan att tumma på kvaliteten. Vi vill verkligen göra vårt bröllop både vackert och minnesvärt, och vi är tacksamma för alla tips, rekommendationer och erfarenheter ni kan dela med er av!

Tack på förhand för all hjälp och inspiration!

/Jossan

• Svar på tråden Drömmer om hemabröllop i Vaxholm
  • Creative Fox
    Hej Jossan och alla kärleksfulla själar!
    Vilken underbar idé att ha ett hembröllop i Vaxholm ? en plats fylld med charm och romantik! För att göra er stora dag ännu mer speciell, vill jag passa på att erbjuda något unikt till er och era gäster.
    Jag skapar personliga och unika produkter av trä ? allt från romantiska gåvor till dekorationer som kan ge ert bröllop en extra magisk touch. För er och era gäster erbjuder jag 50 % rabatt om ni hör av er innan månadens slut.
    Föreställ er eleganta bordsnummer, graverade namnbrickor eller kanske en vacker minnestavla för era gäster att skriva sina lyckönskningar på. Allt skapas med kärlek och omsorg, precis som er speciella dag förtjänar.
    Medelande till alla förälskade och de som planerar att förvandla sin kärlek till äktenskap:
    Kärleken är som trä ? stark, hållbar och fylld av värme. Vi önskar er ett liv fyllt av glädje, skratt och oändlig kärlek. Låt er dag bli ett minne för livet och er kärlek växa sig starkare för varje dag.
    Lycka till med ert bröllop och stort grattis i förväg!
    Hör av er om ni vill veta mer om mina produkter. Jag finns här för att hjälpa er skapa något oförglömligt.
    Varma hälsningar,
    [Creative Fox Landskrona]
Svar på tråden Drömmer om hemabröllop i Vaxholm