BT-träff i Gävle?
Hejsan hoppsan!
Vi siktar på att slå till i juli 2004. Jag tycker det skulle vara roligt med en träff här i Gävle! Är det ingen här som är intresserad och ska gifta sig?!?
Hejsan hoppsan!
Vi siktar på att slå till i juli 2004. Jag tycker det skulle vara roligt med en träff här i Gävle! Är det ingen här som är intresserad och ska gifta sig?!?
Hej!!
Jo jag är väldigt intresserad! Jag ska också gifta mig i juli. "Problemet" är dock att vi ska berätta om bröllopet runt jul och nyår för våra familjer, så just nu är det lite hemligt. :) Hur gamla är ni?
Vi gifter oss 24 juli-04(jag 27 år, fästman 30 år), dock inte i Gävle, men jag skulle gärna träffas ändå eftersom vi troligtvis kommer att flytta tillbaka till Gävle efter jul någon gång. Min fästman är född och uppvuxen där och jag pluggade fyra år på HiG, så jag känner mig väldigt hemma i Gävle!
Var gifter ni er och var ska festen hållas?
Som sagt, jag träffas gärna, men först efter jul!
Hej igen!
Hoho, det passar mig utmärkt efter jul! Vi ska gifta oss i Heliga trefaldighets kyrka och festen blir på Gefle Festvåning. Jag är 24 år och min fästman är 25 år. Både jag och min älskling studerar vid högskolan här och han är klar efter jul och jag till sommaren. Killen är härifrån men jag kommer dock från en annan stad ursprungligen. Varför ska ni flytta hit?
Kul, kul! Det låter ju som om vi skulle kunna få ihop någonting! En alldeles strålande idé att träffas efter jul - var och när - förslag?
Varken jag eller min vän kommer härifrån men vi har bott här i 13 resp. 9 år, så nog känns det som det här är hemma för oss. Vi har polat i 10 år till vintern och nu tycker vi att det är dags, innan vi blir FÖR gamla, är i mid 30.
Hej!
Jag är i min hemstad runt jul så egentligen passar det bäst för mig efter nyår om jag ska vara riktigt petig. Vi kan ju höras av lite närmare jul och nyår med träff och så. Annars kanske man lätt glömmer bort. Min mailadress är wedding040710@hotmail.com om ni vill maila.
Hej igen! Vi flyttar tillbaks till Gävle pga av jobb, min fästman har redan börjat ett nytt jobb där och jag är förhoppningsvis också på väg snart...
Vi kan väl höras närmare jul, som Miami föreslog och bestämma något och ett café kanske kan vara en bra mötesplats?
Miami och CABE!
Härligt! Jag skriver till er och föreslår ett ställe och tidpunkt så att vi kan träffas efter nyårshelgen. CABE - har du någon e-postadress?
Var ska ni gifta er?
Vi faktiskt inte bestämt oss ännu! Vi har funderat över fyra (!) alternativ; Heliga Trefaldighet, Oslättsfors, Valbo eller Bomhus, alla med olika anknytningar, många och långa historier. Vi ska bestämma oss i jul, när vi får lite lugn och ro. Just nu har vi 1000 saker på gång; 1. min sambo fyller 40 nästa helg! 2. STOR-STOR-tenta 19 dec, mitt huvud rymmer inget mer!
Berätta gärna hur du/ni tänkt dig/er!
Jag väntar svar på från CABE, vilken adress hon har, så att jag kan mejla förslag var och när vi ska träffas! Vi hörs!
Anna - jag fick ditt mail och ska svara på det så fort jag får lite mera tid. Jag visste inte att du pluggade, det gör jag med. Vad har du för tenta den 19 december??