• Stines

Brudar i augusti 2004 - lust att träffas och utbyta ideér och erfarenheter inför våra bröllop?

Hejsan på er alla augustibrudar,

Har ni lust att träffas och prata bröllop med andra som är i samma situation som er?

Man är ju så uppfylld av allt som har med bröllop att göra att vänner (de man berättat för) och arbetskamrater rätt lätt tröttnar på att man bara pratar om det...

Just därför vore det kul att träffas.
    Någonstans i Stockholm.

Någon som hänger på?

• Svar på tråden Brudar i augusti 2004 - lust att träffas och utbyta ideér och erfarenheter inför våra bröllop?
  • Meddelande borttaget
  • Augusti 2004

Låter jätteroligt! Gäller bara att hitta en tid och plats som passar alla. Vore kul om det blev något för man pratar sönder folk i sin omgivning!

• Stines

Kanske i samband med bröllopsmässan på Grand i slutet av januari?

• Dea

Jag tycker det verkar som en bra idé, och jag vill gärna vara med om det blir lite längre fram, men jag vill inte boka upp mig just nu. Jag hatar att behöva ställa in planer.

• Stines

Då skriver jag ett nytt inlägg om detta i januari.

Man kunde gå och fika först och lära känna varandra lite och sedan gå på mässan!?!

Jag vill så gärna träffa andra i samma situation som jag själv är i.

• Meddelande borttaget
  • Stines

Yes!!!

Jag skriver igen i januari om detta så kanske det är någon mer som hänger på!

/Stines

• Kay

Får jag också hänga med, jag som är katrineholmare? Har ändå tänkt åka upp på mässan... Kay

• Stines

Absolut Kay!!!
    Håll utsikt efter mitt inlägg i januari.

• lyckligast

Stines!

Tills dess så kan du väl hänga med på söndag då vi är ett tjugotal tjejer från BT som stämt träff! Läs mer under inlägget "träff?" Stockholm.

• cielle

Hej alla, "lyckligast", jag försökte hitta länken "träff-Stockholm" men lyckas inte. Min sambo o blivande kommer från Stockholm men vi bor i Borås. I helgen åker vi till Stockholm för han ska repa hela helgen. Jag har inget att göra på söndag o då vore det ju skitkul att hänga på om jag får. Kan du lotsa mig så jag hittar inlägget? Eller kan du berätta var hur o när?
    Tack!

• lyckligast

Cielle!

15:30 på Gunnarssons (ett fik på Söder)! Det är en hel del tjejer som kommer att ta med sig bröllopstidningar, så det är nog inte så svårt att hitta oss. Inlägget heter bara "träff?", är skrivet av mig och finns under BT-träffar. Hoppas du kommer!

• Stines

Kan inte komma...
    Är sjuk och orkar inte + att jag inte vill smitta alla glada blivande brudar...

Tack för inbjudan!!

Svar på tråden Brudar i augusti 2004 - lust att träffas och utbyta ideér och erfarenheter inför våra bröllop?