• f.d. Julibrud

"Nya vänner i Uppsala" - träffen

Hej!

Jag undrar bara hur det gick med träffen i Uppsala i kväll? Blev den av? Gick det bra? Själv stannade jag hemma, tog inte mod till mig... Men jag hoppas att ni hade en rolig stund tillsammans! :)

• Svar på tråden "Nya vänner i Uppsala" - träffen
  • Ananas

Jag är också nyfiken eftersom jag inte kunde vara med.

• Dindin

Jodå, träffen blev av. Vi var fyra stycken som gick till Joels och fikade och vi blev kvar och snackade bröllop i två timmar. Det var jätte trevligt. Hoppas att vi kan göra om det och att fler kan komma.

Förrutom jag själv var det Signatur, Fenomena och Eddie.

• Signatur

Ja, nästa gång kanske vi t o m kan diskutera något annat är bröllop!

• Lummer

Hej!
    Jag hade tänkt komma, verkligen. Men så var jag tvungen att jobba över! Såå irriterande. Sen var jag så trött att jag inte orkade ta mig för någonting.

Roligt att höra att ni hade trevlig iaf.

Hoppas det blir någon mer träff, då ska jag banne mej vara med! :)

• Eddie

ja det var jättetrevligt. Kanske lite mycket bröllopsprat men vad gjorde det? Huvudsaken vi hade trevligt!

Om jag inte har helt fel tror jag att det är en BT-träff inbokad den 19/1 i Uppsala.

Alla ni som kände er lite osäkra på om ni skulle våga komma, ta mod till er nästa gång för det är det värt.

Kram Eddie!

• Miami

Jag bor inte i Uppsala men får man hänga på ändå?

• Fenomena

Jo, det blev en hel del bröllopssnack. Vi som inte ens har bestämt datum än. 8)
    Men det var väldigt trevligt och jag tror nog vi kan prata om annat också? Antingen blir det en ny träff, eller så blir det BT-träffen som Eddie nämner. Fast jag är ju eg ingen planerande brud.

Miami: självklart är du välkommen hit!

Fenomena *vinkar*

• Miami

Åå sjysst! :) Men jag kan inte före nyår. Har vänner i Uppsala (bor inte så långt därifrån heller) så det kan vara kul att träffa lite människor och snacka.

• Ananas

Träffen nästa gång den 19/1 är det en "brud-träff" eller är även vi som inte ens är förlovade ;) välkomna?

• Altair

Ananas - jag tänkte precis ställa samma fråga fast tvärtom... Dvs om man får komma om man redan är gift.

Svar på tråden "Nya vänner i Uppsala" - träffen