• Lotta

    Mysig återträff i Malmö

    Hej tjejer!
    Tack alla ni som kunde komma igår och tack Bina som stod för husrum.
    Det var verkligen kul att få se era foton från bröllopet,höra era berättelser och extra kul att träffa de nya blivande brudarna.
    Tyvärr blev vi inte så många men det får vi väl ta igen en annan gång.
    Kram på er

  • Svar på tråden Mysig återträff i Malmö
  • Gunilla

    Ja, det var verkligen kul att träffas, även om jag inte hade något att tillföra ;). Kul att höra om era "dagar", (ni som är gifta).
    Enda nackdelen, var att jag skulle köra hem till Landskrona efteråt... Jag och Malmö går inte ihop, och körde därför lite vilse! ;)

  • Meddelande borttaget
  • cherlindrea

    Ja visst var det trevligt även denna gång. :) Hoppas vi får en till träff i vår med flera blivande brudar.

    Men nej, ingen tårta för Shelley var upptagen med annat.

  • Meddelande borttaget
  • Ess.

    Jag är också gärna med på nästa träff. Fast jag är inte gift, men det kanske går ändå? Det hade varit såååå roligt!

  • cicelly

    Vill också tacka Bina och Lotta som fixade detta! Ser fram emot fler brud/fru-träffar!

  • Pocahontas

    Jag skulle också gärna vilja vara med någon gång?
    Vi ska gifta oss i januari så man har ju en hel del att göra:)

    Kanske vi som inte var med kan träffas?? Även ni andra så klart om ni vill.

  • Mia4/9-04

    Tack till Bina och Lotta för en trevlig träff hoppas att det blir fler
    Kram Mia

  • HEH

    Jag hoppas oxå att det blir fler! Vårt bröllop är inte förrän midsommar -05 så jag har inte riktigt vågat gå på träff...men SNART börjar det ju iaf närma sig så då kanske jag oxå vågar visa mig!

  • Gunilla

    Jag är en av dem som inte är gift, eller har något planerat i den närmaste framtid...men gick ändå. Så visst vågar man, kul att höra om bröllop och träffa glada människor.

  • Corre

    Hallå alla!!!

    Ja 1000 tack till Bina och Lotta som tog tag i detta!!! Det var jättekul att se hur alla haft det. Men även att höra de blivande, förväntansfulla brudarna!!!
    Ha det gott Kram Corre

Svar på tråden Mysig återträff i Malmö