Har någon här inne
Har någon här inne haft rikigt mens under tiden ni har varit gravida?
Har någon här inne haft rikigt mens under tiden ni har varit gravida?
I undantagsfall kan man faktiskt ha mens under graviditet även om det är mycket ovanligt. Däremot är det vanligt att man blöder lite när man "skulle haft mens" speciellt under första trimestern.
Hej jennyli!!!
Mina bröst har ömmat i ca 2/5 vecka innan jag skulle ha min mens och nu ömmar de igen typ 12 dagarn efter min mens och så har det aldrig gjort innan. De ömmade typ 1 vecka före min mens men aldig efter den. Jag hoppas att jag är gravid, men man vet ju aldig.
Kram
En av min sambos tjejkompisar hade mens under början av sin graviditet (typ 3-4mån) det gjorde att hon inte upptäckte att hon var gravid förrän det var för sent för abort (sen råkar tjejen vara MYCKET emot såndana saker) så de gifte sig och är nu en liten, lycklig familj.
Visst kan du vara gravid Stress! Numer enkelt att kolla själv, köp ett test på apoteket! *håller tummarna*
Jag vill bara tacka för alla fina svar jag fick.
Jag har kollat mig precis innan jag fick mins och då vissade sig att jag inte var gravid. Men jag hoppas på det bästa
Men då var det nog lite för tidigt för att visa sig även om du _var_ gravid Kolla igen och håll oss informerade!