• Lilleskutt

Frisör i Lerum

Hej! Jag bor i Sthlm och är bjuden på ett bröllop i Lerum. Finns det någon som kan tipsa mig om en bra salong som kan fixa min festfrisyr?
    Jag har ingen aning så jag är tacksam för tips.
    Tack på förhand!

• Svar på tråden Frisör i Lerum
  • sjbengtsson

Hejsan!

Självfallet är ett bra ställe tycker jag och sen finns det en till som alla går till men jag kan inte komma på vad den heter. Där måste man i alla fall beställa tid jättelångt innan. Kan kolla upp det om du vill?

Sara

• jennyli

Rekommenderar Veronica på Självfallet. Jättetrevlig och duktig. (Pratar oavbrutet dock )

• nallemaja

Jag skulle haft veronica på självfallet, hon verkade jättebra. Men hon var tyvärr tvungen att ställa in för Dans-sm hamnade just den dagen som vårat bröllop är! Hon var dock jättehjälpsam och försökte hjälpa mig att hitta någona annan. Men vi fick inte tag på någon som kunde så nu har jag bokat i Partille istället.

• Lilleskutt

Hej!
    Tack alla för tipsen.
    Ni verkar vara rörande överens om ett ställe. Jag testar nog det, det gäller bara att få en tid. Hoppas de har lördagsöppet.
    Tack än en gång.

• Lilleskutt

Hej igen!
    Nu måste ni hjälpa mig igen. Jag pratade med Veronica på Självfallet men hon kunde inte "min" lördag p.g.a dansen. Hon rekommenderade ingen salong utan nämnde två jag inte skulle välja. Nu behöver jag ytterligare tips, var ringer jag?
    Tack!

• Caro75

Hej
    Jag kommer från Lerum men det var lääänge sen jag klippte mig där. Jag tyckte iallafall att Salong Jaeger var ganska ok. Annars tar det bara 20 minuter in till Gbg.
    Undra om det är nån man känner som ska gifta sig.

Caroline

• sjbengtsson

Jag e ju oxå från Lerum och blir lite nyfiken vems bröllop du skall på Lilleskutt.

• nallemaja

Jag blir ju också nyfiken nu när det är någon som gifter sig samma dag som mig antar jag efter som dansen hindrade henne.
    Testa med Hårataljén.

• sjbengtsson

Nallemaja vem är du då? Undrar nyfiken!

• nallemaja

Vill inte gärna röja min identit här
    Men jag är inte uppväxt i lerum.

Svar på tråden Frisör i Lerum