• Hannah81

Träff i Helsingfors?

Hejsan allihopa!
    För er som inte är invigda i våra planer än, kan jag berätta att vi planerar en BT-träff i Helsingfors för finländska brudar (och varför inte andra som vill vara med?). Datum har vi inte diskuterat men på nästa års sida verkar det bli.
    Hittills är vi väl ungefär
    Phoebe
    Nelma
    Blåvit
    Hannah81

Men visst blir vi fler?

Ska vi äta gott på nån mysig restaurang först och göra något annat kul efteråt, vad har ni för idéer?

• Svar på tråden Träff i Helsingfors?
  • Hannah81

Listan torde nu vara ungefär så här:

Phoebe
    Nelma
    Blåvit
    Hannah81
    Råddjuret

• phoebe

Det borde vara en restaurang var vi sku kunna tala i lugn o ro, o lära känna varandra först. Sen kan vi ju se vad kvällen för mej sej..
    Är vi alla i ungefär samma ålder eller?
    Jag e född -80

• Hannah81

Låter grejt.
    Jag är som sagt 81:a. Ni andra?
    Kan vi försöka oss på något datum? Veckoslut eller vardag?

• phoebe

Veckoslut o vardag passar lika bra för mej..bara jag säger i tid på jobbet..Hur snabbt är vi färdiga för att se varandra?!:)

• Hannah81

Jag tycker att januari låter som en bra tidpunkt, men det beror förstås på er. Är i Helsingfors på dagarna hela vecka 4, så då vore det mer än perfekt. Vad sägs?

• phoebe

Vecka 4 borde nog passa bra också för mej. Min kalender tar slut nu vid årsskiftet, men tror nog inte jag har några planer än. Skulle veckoslut vara bättre än på veckan?Vad är de för datum vecka 4?

• råddjuret

Jag har inte fått några arbetsturer för januari ännu (jobbar både kvälls- och morgonturer), men det mesta brukar fixa sig, bara jag vet i tid. Veckoslut eller vardag spelar annars inte så stor roll. Själv är jag förresten -77a. Vi hörs!

• Nelma

Jag vet som sagt inte ännu hur jag har det i januari, men jag kan ju försöka höra av mig så fort som jag vet. Jag är annars 79:a. Verkar som en bra idé att äta nåt gott och umgås!

• Hannah81

Vecka 4 är 19.1-25.1.
    Kanske man kunde försöka med fredag? Eller är det helt fel?
    När gifter ni er förresten? Eller är ni redan gifta?

• phoebe

De skulle då vara 23.1. Vi kan ju försöka med det datumet såhär preliminärt.
    Själv är jag gift sedan augusti.

Svar på tråden Träff i Helsingfors?