Gravid????
Hej!
Jag o min man har försökt o bli gravi i 7mån, jag hade min mens den 11/27, alltid regelbunden mens, nu har jag mensvärk och brun mens och ömma bröst, vet nån vad det här beror på ,kan jag vara gravid?
Hej!
Jag o min man har försökt o bli gravi i 7mån, jag hade min mens den 11/27, alltid regelbunden mens, nu har jag mensvärk och brun mens och ömma bröst, vet nån vad det här beror på ,kan jag vara gravid?
Jag fick mensvärk 1 vecka innan mensen skulle komma och det har jag aldrig annars, och jag var gravid.
Du är alltså på da 20... *funderar* om "symtomen" dök upp idag eller igår så kan det vara tecken på graviditet...
Symptomen kom i helgen,o jag ska vänta med o göra ett gravtest till efter den 27e då ska jag få min mens, hoppas att jag e gravid,tack så jätte mycket för svaret
*håller tummarna*
Kan inte nån annan också svara på mitt inlägg,jag vill veta om det e nån mer som fått samma symptom som jag,jag vågar inte hoppas att jag e gravid,vill inte bli besviken,o idag har jag fått värk i ryggen också av nån konstig anledning,
Hej Saaga,
ta och skriv din fråga på BT's systersite 'Familjeliv' ( www.familjeliv.se ) så ska du se att du får massor av svar!
Jag vågar inte testa mig nu, jag e rädd för att det ska visa negativt,är det inte så att man ska vänta tills en vecka efter mensen?
Tack för att ni alla svarar, nu e jätte gulliga
De test som finns att köpa på apoteket, dvs ClearBlue och Preg kan man testa från den dag man väntar sin mens.
Om jag inte är fel ute finns det ett test från RFSU som man kan testa med en vecka innan förväntad mens. Det testet har jag sett på Coop bl.a.
Håller tummarna för dig!