• Bianco

Rapport efter vårt "uppehåll"

Hej tjejer!

Vet inte om det är någon som minns mig men jag har startat ett par trådar om mina problem som jag hade med min sambo.

Jag flyttade ifrån honom (han gjorde slut) pga att han ej orkade med att jag inte kunde glömma det som hänt under året.
    Han har skrivit till en del tjejer på nätet osv.. det han skrev räknade jag som otrohet lignt och jag har haft väldigt svårt att lita på honom efter det här. Jag mådde så dåligt och ville inte att han skulle skriva till andra, att jag stannade hemma hela dagarna för att "vakta" honom. Han fick ingen tid för sig själv.

Men han visade att jag kunde lita på honom genom att ta bort ICQ och liknande.
    Det enda jag stör mig på nu är att han por r surfar, men det får jag leva med ...

Ville bara meddela att vi idag har det bra tillsammans och är på väg uppåt känns det som. Jag har inte ältat det som har hänt, och inser att han älskar MIG eftersom han tog mig tillbaka trots mycket tjat från min sida.

Det jag dock saknar är lite mer närhet och ömhet från hans sida. Men det jobbar vi på. Han vet att jag behövert känna mig älskad och han har aldrig varit en person som visar det speciellt mycket, med ngn av sina flickvänner. Men ibland så närmar han sig mig oxå numera :)

Ville bara skriva av mig lite och berätta hur det gick för oss...

Kram

• Svar på tråden Rapport efter vårt "uppehåll"
  • Dea

Bra att ni är på rätt väg.
    Vilka delar man ska reda ut, och vilka man ska strunta i, och vad kan man inte tåla, sånt tänker jag inte ens försöka komma och tycka en massa utifrån, det vore korkat.
    Men det är härligt romantiskt att ni övervinner svårigheter tillsammans.
    Ta vara på dig. Och din älskling.

Svar på tråden Rapport efter vårt "uppehåll"