• Lolita 38

vill bara berätta lite

hej och tack för alla råd men jag håller på att ta mig ut ur detta.Jag står i förtur på socialen angående lägenhet för kvinnojouren kunde inte hjälpa mig.Jag håller på att packa ner mina saker.När jag berättade för honom att jag skulle flytta med mina saker var det enda han sa:jag skäms för mina grannar,vad skall dom säga att först åker dina saker in här och nu åker dom ut,han verkade inte bry sig om att jag skulle flytta därifrån.Men han är som mr jekyll och mr hyde.Ena dan är han kär och ger mig gåvor för flera tusen och nästa dag skriker han och galer hur värdelös jag är så man vet inte från dag till dag hur han är.Härom helgen var min dotter här en helg då kom han ner och skällde ut mig för att jag inte hört att han kallat på mig.Gud vad jag skämdes för min dotter.När jag berättar om mina barn då lyssnar han aldrig för han säger att det är inte han har att göra med,men när det gäller hans då är det viktigt kan ni tro.Han sa en gång att om någon kvinna skulle sätta dit honom på en unge så skulle han sparka ut aset och aldrig träffa dom.Men jag sa du får ju betala och då sa han pengar är väl inget bara jag slipper se det aset som lurat mig,det var hans kommentar.Men tro mig jag försöker komma härifrån bara jag får en lägenhet.

mvh Lolita

• Svar på tråden vill bara berätta lite
  • ia´s

Jag hoppas verkligen att du får tag i en lägenhet snabbt.
    Lider med dig att få höra hur denna sk "människa" beter sig mot dig och dina barn.
    Får jag fråga...var bor du någonstans?
    Kanske jag kan hjälpa dig på något sätt.
    Varma kramar till dig å dina barn!!

• Maica

Skönt att höra att du är på väg!
    Ta hand om dig och dina barn..

• Eliisa

Vad skönt för dig!
    Det måste vara väldigt jobbigt, men bra att du orkar ta tag i saken och flytta.
    Sköt om dig!

• l i s a

*klappar händerna*!!!! ÅÅ vad glad jag blir av att höra att du arbetar för att ta dig ur förhållandet. Men ack så ont det gör i hjärtat att höra mer av vad han säger och gör... Du ska veta att det är ett stort stort steg du har tagit att börja ornda ett annat boende och att berätta för "sambon" att du flyttar. Hans reaktion säger ju faktiskt allt.... Jag tror att det från och med nu bara kan bli bättre! :)

Stort stort lycka till och skriv gärna och berätta hur det går för dig!

Kram!
    /lisa

• Freja

Strongt tjejen!

För allt i världen: Stå på dig! Tyvärr gäller det även de skyddsnät vi har i Sverige, man måste ligga på för att något skall bli gjort. Att du ska därifrån är inget att förhandla om, så var enträgen vad gäller Soc.

Jag önskar dig all lycka i framtiden! Jag lovar att det finns bra män, det gäller bara att sålla ut de mindre bra.

Se dig själv som en hjälte som tagit dig ur denna vidriga situation. Jag beundrar dig verkligen!

/F :)

• Selma S

Bra gjort av dig att du tagit första steget, du är på rätt väg nu! Stå på dig!

Jag önskar dig och barnen all lycka till, sköt om er!

Kram!!!/ Selma

Svar på tråden vill bara berätta lite