• faster

    blivande brudar i Östersund??

    HEJ!!
    Jag ska gifta mej 22 maj 2004!!
    Undrar nu om det finns fler här på BT i Östersund med omnejd som skulle ha lust o träffas o tala lite bröllop??
    Kanske kan vi hjälpas åt med ideer m.m...Hör av ER!!
    Ps.jag har 15 mil ner till Ö-sund men d gör inget...D.s

  • Svar på tråden blivande brudar i Östersund??
  • Puffan

    en här vill gärna ha en Bt träff här omkring=) komemr gärna

  • FruWidde

    Hej på er. Jag bor alldeles utanför Ö-sund och kommer oxå gärna. Var ska ni ha vigsel och fest??? Hur långt har ni kommit i planeringen??

  • faster

    Hej!!
    Vad glad jag blir!!
    jag kommer att gifta mej i Tåsjö kyrka o ha festen där oxå!!
    Planeringen e mkt kvar av...har bokat präst o kyrka..bestämt tärnor o näbbar samt bestman..
    Brudbuketten är klar..sen e d mesta bara på G.

  • FruWidde

    Jag ska ha hela bröllopet på Verkö slott. Har bokat hela Verkön ifall gästerna vill sova över där. Prästen är bokad, tid hos sömmerska likaså, tärnan klar, bestman på gång, menyn klar från V-ön, frissan ok, fotograf bokad, ska skriva ut inbjudningarna nästa vecka. hmmmm det känns som att jag har missat massor!!!!!! Har ni ideer att dela med er av blir jag jätteglad

  • FruWidde

    Puffan! Var ska du ha ditt bröllop? När ska du gifta dig?

  • Puffan

    FruWidde

    vi kommer att ha vårat bröllop 4 juni 2005 men vi har inte bestämt riktigt vart vi ska hålla till.

    själv då?? när ska du gifta dig och vart ska ni vara?

    *kram*

  • FruWidde

    Jag ska gifta mig 24/7 på Verkön. Sen blir det middag och fest på Verkö slott!!
    En av de mysigaste platserna vi vet . Ett tips till dig!! Synd bara att de har plats bara för 60 middags gäster.

  • FruWidde

    Hallå brudar!!! Hur går det för er? Jag har ett litet problem. Jag är på jakt efter en trubadur eller duo som kan spela på festen och ev. vigseln. Har någon ett tips???

  • faster

    Mixcovers från Strömsund e bra!!

  • Squeezetoy

    Jag vill också träffas!!

    Jag gifter mig i december, antingen den 11:e eller den 18:e. Det får jag veta till veckan, det beror på festlokalen, (som vi båda jättegärna vill ha och då får det bli det datum de kan).

    /Ingrid

  • faster

    HEEJ!!
    det var längesedan d va någon som skrev här!!
    Är ni fortfarande intresserade av o träffas??
    När o var i så fall...kom gärna med förslag!!

  • Squeezetoy

    Ja, mig passar det nästan när som helst. Har oftast inget speciellt för mig och har mycket ledig tid på skolan

    /Ingrid

  • montmorency

    Faster!

    Vet du om Mixcovers har en hemsida eller hur man kan få tag på dem? Är det ett coverband?

    Tack på förhand!

  • FruWidde

    Jag är sjukskriven och ganska så ledig! Vi håller nu på att flytta in hus och det är lite sånt stök bara, men säg en tid och plats så dyker jag jätte gärna upp!!!

  • faster

    Hallåååå...Det var längesedan vi hördes..hur går d för er???..skriv o berätta!!
    Kanske någon som har lust o ses...jag ska ner till Östersund på fredag 19/3...eventuellt!!

  • Squeezetoy

    Hej! Jag har lite hastgit och lustigt hoppat av min utbildning och tar nu på mig extrajobb i hemtjänsten. Än har jag ite tackat ja till ngt den 19:e så jag kan gärna tänka mig att träffas då.

    /Ingrid

  • FruWidde

    Hej allihop!
    Fredag 19/3 går nog bra för mej oxå. Om det inte blir på eftermiddan. Hämtar barn på dagis 15.00. Hoppas det blir en träff!!!!
    Kul tycker jag. Ska någon gå på mässan söndag 28/3?? Jag tänkte det, kanske träffas innan??

Svar på tråden blivande brudar i Östersund??