Piffa till det, lite mer passion
Jag har skrivit några trådar här om mitt förhållande med min sambo, bland annat om p-piller, sexlusten, m.m..
Det jag nu undrar över är... Jag skulle vilja få lite bra tips på hur man får in lite mer passion i vardagen så att säga.
Jag skulle vilja få den vanliga, vanliga veckan att kännas annorlunda på något sätt för min tjej, och för mig med givetvis.
Vi ses "fruktansvärt" mycket eftersom jag jobbar hemmifrån och hon normalt kommer hem från jobbet efter 13.00.
Jag vill ge min tjej lite av en "WOW, vad nu då?!?!" känsla.
Sedan är det ju som sagt mitt i januari, så några DYRA utsvävningar är inte lätt om ni förstår?
Eftersom situationen är som den är i vårat förhållande, (hon har ingen sexlust), så vill jag piffa till det på något annat bra sätt.
Nästa grej: På fredag kväll tänkte jag väl ge henne en riktigt heltäckande massage, framför braskaminen osv. Och då vill jag även på något BRA sätt förklara att det INTE finns någon baktanke med det hela. (De gånger jag masserat på det sättet förut har det slutat med sex i alla fall typ). Inte så bra med tanke på att hon vill känna att hon tar iniativet osv just nu. (fast sexet är alltid bra säger hon) Ja, ni förstår säkert...
Jag vill liksom finnas till för bara henne en kväll, så jag vill hon ska kunna slappna av HELT utan att tro jag vill få henne till sex... Hur gör jag där? Förklarar med egna ord innan massagen, myskvällen eller skriver någon fin lapp eller något?
Tacksam för tips! :)