• Zazza

    Det blir inget bröllop

    Det blir inget bröllop i augusti för oss. Vi har kommit in i en kris. Allt springer på så fort och jag känner att jag inte orkar med mer.
    Jag får inget utrymme i vår relation. Jag är typen som tar på mig allt (duktig flicka) och sedan orkar jag inte med det.
    Vi har båda två rätt mycket krångel bakom oss. Det finns inte plats för två stycken som behöver mycket utrymme i en relation.
    Vi behöver båda två starka partners som kan stötta oss. Som det är nu får man stötta sig på någon som inte orkar hålla.
    Det känns tråkigt att lämna er här på BT, men nu är det slut på relationen och inget bröllop ska det bli.
    Jag önskar alla brudar lycka till

    Zazza

  • Svar på tråden Det blir inget bröllop
  • grön brud

    Nej, Zazza vad tråkigt. Jag har undrat var du varit sista tiden! Skjuter ni upp det ett tag eller är det slut helt?

    Kram Ingrid

  • Mastermind

    Det var tråkigt att höra. :( Jag får väl ta och önska lycka till tillbaka, också. Men man får ju lov att vara här även om man inte ska gifta sig.. ;)

  • Freja

    Verkligen beklagligt att ni går skilda vägar och jag förstår att det känns tungt. Klyschan 'tiden läker alla sår' brukar kännas försmätlig när man står mitt i en jobbig period, men det ligger trots allt ett uns av sanning i det. Det kommer att kännas bättre allt eftersom.

    Däremot behöver du inte lämna BT för att du inte längre går i planerartagen. Hoppas att du stannar kvar hos oss!

    /F :)

  • Snuttan aug -04

    Tråkigt att höra! Vi som skulle blivit fruar på samma dag... Hoppas du mår bra och tar hand om dig oavsett vad som händer.
    Kram
    Sara

  • KUS

    Nej vad tråkigt att höra.
    Bra ändå att ni verkar ta tag i er situation.

    Hoppas verkligen att allt löser sig för dig och er!

    Kram Ulrika

  • Dea

    Åh, jag beklagar.

    Kanske ni kan hitta tillbaks till varann långt senare.

    Annars får ni det säkert bra på varsitt håll.

    Lycka till. Kramar.

Svar på tråden Det blir inget bröllop