• cattis37

sms otrohet??

Hej på er alla!!
    Behöver ett råd från er..Upptäckte förra veckan att min sambo suttit hemma och skickat konstiga hemliga sms till en ytlig vännina till mej..Först har han gjort sej besväret och kollat efter hennes mobil nr..sen skickat med ett kontant kort som ja inte trodde han använde..Skickat och frågat vad hon tyckte om män med familj? vad hon ansåg om sms sex?också nästan talat om vem han var..Sa att han var en ung kille med familj så han ville inte tala om vem han var...När hon fråga vem han var så sa han att han va nån som gilla kvinnor med stora bröst..Sen frågade han om hon kunde bevara en hemlis ,så skulle han tala om vem han var...sen vågade han väl inte för då sa han bara glöm allt,,,sen hade han börjat skicka igen...sen gick det flera timmar...också skulle han och hämta pizza och då skicka han för sista gången..men bara och fråga om hon va hemma...jag vet allt detta eftersom ja ringde upp henne då a såg hennes nr på hans telefon...Nu när ja konfronterat honommed allt. så säger han att det bara var en sjuk grej...Kan killar göra så utan att det betyder nåt...Han säger att han inte var attraherad av henne alls utan att det bara var ett skämt...Hjälp va ska ja tro ...nån annan me erfarenhet..Kan man rädda förhållandet???

• Svar på tråden sms otrohet??
  • cherlindrea

Om det bara var ett skämt så tycker jag han har väldigt märklig humor. Det som har hänt måste tas på allvar. Har han gjort liknande saker tidigare? Är det likt honom, eller går han igenom någon slags kris?

Jag hoppas ni reder ut det här, men jag skulle blivit fruktansvärt sårad och arg av liknande beteende.

• Vinterbruden

jag hade övervägt att dumpa honom, verkar ju helt sjuk. Sånt där lär hända igen tror jag tyvärr..

• Stjärna

Tja... om det var mitt förhållande och min kille så... Jag skulle inte lita på honom. Tänk efter själv! Skulle du göra något sådant? Det är inte så stor skillnad på killar och tjejer.

Min sambo tror däremot att det ev. kan vara ett SJUK skämt och att killen i fråga då BÖR prata igenom detta med något som kan förklara för honom att så gör man inte. Det är respektlöst och uselt.

Tyvärr hade jag inget tröstande att komma med, bara ärlighet!

• Jema

Jag hade under inga omständigheter accepterat detta.

Jema

• Hestia

Nej, om min man skulle gjort något sådant skulle han aldrig kunnat ursäkta sig med att det var ett skämt - så gör man inte!

• Kicker

Jag tror inte att det var något skämt, vad är det som är så kul med det? Skäll ut honom ordentligt, och hoppas på att det var första och sista gången! Meddela honom om konsekvenserna om det någonsin skulle hända igen.

Svar på tråden sms otrohet??