• Vijay

BT-träff på Gotland

Finns det något intresse för en BT-träff på Gotland under våren. Skriv och tyck till.

• Svar på tråden BT-träff på Gotland
  • också snart gift

Hej det skulle vara jättekul men bor på fastlandet och kommer nog inte till gotland förrän v28.

• *augustibrud*

Absolut!
    Jag bor på gotland,så det passar mig när som helst!
    Fler intresserade??!
    Kunde väl vara kul att ses ett par stycken och snacka lite bröllop och annat?!

• Koalan

Det vore jättekul! Jag är bara på Gotland på helgerna. Jag känner att det finns mycket som jag skulle vilja utbyta taknar runt.

• Koalan

Tjena Gotlandstjejer!
    Det vore roligt att träffas för att lufta glädjeämnen och bekymmer i planeringen. Jag föreslår lördagen den 20 mars!

• Vijay

Jag som alltid är på Gotland, är tyvärr på väg till Åre den helgen, tråkigt. Men i stort sett närsomhelst kan jag annars.

• *augustibrud*

Hej på er!
    Jag kan den 20 mars!
    Men det är ju roligare om fler kan komma så klart!
    Fler förslag på datum?
    Vart ska vi vara?
    Ska vi äta ngt och sen slänga upp alla disskutionsämnen vi har inom ämnet bröllop?
    Fram med era förslag!

• Vijay

10 april skulle passa bra för mig. Det skulle va kul att käka lite och prata om alla bröllopsplaner. En mysig restaurang skulle väl passa bra. Där kan vi ju sitta kvar så länge vi har lust och kanske ta ett glas vin eller en öl.

• *augustibrud*

Hejsan!
    Den 10 mars är en onsdag,kan alla då?
    Vilka vill/kan följa med ?
    Tänkte att nån från fastlandet kanske vill komma?Passar det bättre med en helg för er då?
    Kanske lördagen den 13 mars?
    Tar vi en helg så slipper vi ju splittras så tidigt pga av att vi ska upp och jobba osv.
    Bara en tanke1
    Men att ses ute och äta en bit snacka lite och ta en drink verkar väldigt trevligt!
    Vörslag på vart vi ska gå?

• Vijay

Det finns en jättetrevlig restaurang/bar på adelsgatan som heter "Enzo". Det är mitt förslag. Datum föreslår jag den 10 april och framåt.

• Vijay

Hallå gotlandsbrudar!
    Nu börjar det väl ändå dra ihop sig. Ska vi samla ihop oss till en träff vad sägs om 24 april kl.18.00 på Enzos.

• *augustibrud*

Hallå,hallå...
    Ja..nu börjar det verkligen dra i hop sig för en träff!
    Datumet som Vijaj föreslog passar mig..men jag kan inte förrän framåt 19-19.30.....Hur har ni andra det då??

Svar på tråden BT-träff på Gotland