• Stines

Festlokal i Vadstena med omnejd - någon som vet?!

Jag är lite ledsen just nu eftersom den lokal vi bokat var dubbelbokad och vi drog det kortaste strået....

Är det någon som känner till någon bra festlokal i Vadstena med omnejd där man kan använda catering och ta med egen alkoholhaltig dryck?

Tips mottages tacksamt

• Svar på tråden Festlokal i Vadstena med omnejd - någon som vet?!
  • Stines

Ingen som har några tips!?

• Meddelande borttaget
  • också snart gift

Nere på gammla Birgittasjukhuset finns det ett ställe som heter cullinar som man kan hyra min blivande har varit på fest där.

• Stines

också snart gift & expert

Tack för tipsen!

Hittar dock inte Cullinar på gula sidorna.
    Vet du möjligen hur man skulle kunna komma i kontakt med dem?

• My26

Vilseberga bränneri ligger utanför vadstena och lokalen rymmer många. Kostar 5000 att hyra och man får ta med sig eget. Hon som har det jobbar på Turistbyrån i Vadstena så du kan ju gå dit och prata med henne. När jag pratade med henne hade hon knappt ngn bokning för sommaren-04.

• Djursholms kapell

Hej,

jag hörde efter med en kompis från trakten och hon tipsade om Borghems vandrarhem alternativt Slottet i Vadstena som man visst kan hyra någon del av. Ett annat alternativ är "Ladugård 205". Som sista alternativ kan möjligtvis Vandrarhemmet på Omberg funka.

Så dåligt att dubbelboka festlokalen! Verkligen urbotten! Stackars dig! Hoppas att det ordnar upp sig för dig!

• också snart gift

Har ingen koll själv på vad det är för ställe men går det inte att ringa nummerupplysningen?Eller turistbyrån vet kanske något.Men ska kolla hör av mig om jag hittar.

• fröken Ur

Tyvärr får man inte hyra Lagård 206 utanför Vadstena. Vi har försökt...

• My26

Någon som vet nån annan lada man kan hyra i trakterna?

• också snart gift

Har kollat men hittar inte något men den ska tydligen finnas kvar.Har du hittat något?

• Stines

Vi hade prelbokat Vilseberga men fick i början av veckan reda på att det var dubbelbokat och att de andra redan skickat sina inbjudningar.
    Så nu har vi bytt datum!
    Vilseberga är ju en både vacker och bra och stor lokal!
    Tack för tipsen!

• elle77

Har du kollat Munkklostret/Bjälboättens palats?

• slottsmagasinet

Det finns en lokal mitt i Vadstena precis vid slottet, "Slottsmagasinet" . Den är godkänd upp till 120 pers, finns bord och stolar. Väldigt mysig lokal i två plan. Pris 3900:- . Perfekt för bröllop fester mm. 
    Tele: 070 54 69 169 

Svar på tråden Festlokal i Vadstena med omnejd - någon som vet?!