håravfall
Jag har p.staven implanon sedan i december tycker nu att jag tappar mycket hår...är det någon som har samma erfarehet i så fall vet ni ifall detta går över med tiden? Jag är otroligt nöjd i övrig med staven
tacksam för svar är orolig!!
Jag har p.staven implanon sedan i december tycker nu att jag tappar mycket hår...är det någon som har samma erfarehet i så fall vet ni ifall detta går över med tiden? Jag är otroligt nöjd i övrig med staven
tacksam för svar är orolig!!
Hej!!!!
Använder inte p stav men slutade nyss att äta mineraler. Tappade nästan hälften av mitt hår utan att överdriva. Dom sa på apoteket att jag var tvungen att snabbt börja äta igen om jag ville ha något hår kvar. Köpte en ny burk och visst. Slutade att tappa med en gång. Kanske inte hade så mycket med din fråga att göra men ville bara påpeka att jag nyss varit i samma båt. Jobbigare än man tror faktiskt
Hej Becky
När du tappade ditt hår efter att du slutat med tabletterna hur mycket tappade du per dag? Det är kanske 30 hårstrån på min kudde när jag vaknar, sen är det huvudsakligen när jag drar lite i håret det lossnar strån och när jag tvättar håret.