Ensam i Jönköping...
Tänkte om det är några andra som bor härikring som känner för att träffas och göra något.
Det börjar bli lite trist och ensamt nu, vi har bott här i c:a 8 månader och det vore kul att träffa några härifrån..
Tänkte om det är några andra som bor härikring som känner för att träffas och göra något.
Det börjar bli lite trist och ensamt nu, vi har bott här i c:a 8 månader och det vore kul att träffa några härifrån..
Om inget oförutsett händer så borde jag dyka upp på French C kl. 16.00 21/3.
Ska försöka minnas brudtidningen med...
(om inte, om jag ser helt vilsen ut och börjar prata dalmål så vet ni att det är jag... )
Funderar även på att dra me "gubben" till Huskvarna, såg det i Jp förut. Vi missade bröllopskvällen på Stora hotellet så det vore bra att få se "nåt" om bröllop innan vårt står i juli.
Vi hörs!
Bra Eros - kul att träffa en annan dalkulla... det är ju inte så många av dem här ;) Jag har dock inte så mycket dalmål i mig.
Vart ligger French C förresten?
När i juli gifter ni er? Vi gifter oss den 2:a juli.
Prästkragen:
French C... ligger vid Juneporten, där Burger King låg förut. På bussgatan som går genom centrum. Ok?
Vi gifter oss 17 juli - ska bli spännande!
Ok, då vet jag precis!
Har vi bestämt något datum än?
21/3 kl. 16.00 om jag minns rätt...
Inbokat :)
vi syns då!
hejsan!
är det för sent att vara med på eran träff?? :)
Självklart inte!! Ju fler desto roligare!! Vi syns den 21/3!!
På söndag är det dags!! Vad tiden går fort... Vad spännande det ska bli!! Hur känner vi igen varandra?
Jag kommer som sagt hålla ett gäng bröllopstidningar i handen :)
Det är ju alltid roligt att få lite inspiration!