fina underkläder till vettigt pris?
vart kan jag hitta det... känns som jag har behov att utöka underklädsgarderoben med lite fina trosor och sånt
sambon har ju sett allt jag har, skulle vara kul att överaska med nåt nytt
vart kan jag hitta det... känns som jag har behov att utöka underklädsgarderoben med lite fina trosor och sånt
sambon har ju sett allt jag har, skulle vara kul att överaska med nåt nytt
Jag tyckte att de hade mycket fint som inte var jättedyrt på twilfit. (Men min garderob består mest av kappahl och sloggi...)
www.figleaves.com/uk
Märkesunderkläder till lägre priser än i Sverige. Jättestort utbud! :)
Var inne på Figleaves. Är det någon som vet vilken storlek jag ska ha där om jag har 85c alt d?
70=32
75=34
80=36
85=38
90=40
o.s.v.
Kupstorlekarna är desamma upp t.o.m. D-kupa. Svensk E-kupa motsvarar brittisk DD, och F motsvarar E.
Hej!
Jag har nog Sveriges absolut mest tråkiga underkläder, jättegamla sloggi och liknande....
Jag blev lite inspirerad när jag såg denna tråd, kanske skulle köpa nånting nytt ändå!
H&M har ju billiga underkläder.
Det är säkert inte superbra kvalité men vad gör det om man bara ska använda dem vid speciella tillfällen när de ändå snabbt ska tas av
Kolla denna länk...
www.awcstockholm.org/sweden4.htm
Här finns strl osv
På nelly.se har de jättefina underkläder tycker jag men det är inte så himla billigt tyvärr.
På H&M kan man ju hitta en del både fint och billigt ibland.
På Tradera säljer många nya underkläder till bra pris.
www.bonaparte.se har fina underkläder till överkomliga priser! titta in där!
Jag tycker att Lindex har en del bra grejer. Deras egna bh:ar tycker jag är jättebra. Jag tvättar dem alltid i maskin i 60 grader och de håller lääänge utan att paja eller bli alltför solkiga. Jag tycker även att de har en del snygga "finunderkläder".
Om man inte vill handla över nätet, inte vill ha glansiga syntettrosor, inte vill ha string och inte vill ha spets eller genomskinligt utan bara färg och mönster - var skall man ta vägen då?
Va? Jag - kinkig? Neeeej, då!
bää: Jag såg en massa färgade och mönstrade trosor på Lindex häromdagen. Vet inte om det var syntet, men resten av kriterierna uppfyller de. Det var "tre för 99:-" har jag för mig.
bää:
Twilfit har snygga underkläder av eget märke "everybodys". De är stilrena, har bra passform och är gjorda i bomull. Jag har jättemycket därifrån, helt underbara "vardagsunderkläder".
Jag har turen att bo på gångavstånd från Outleten i Barkarby. Där finns Twilfits och Salmings outletaffärer som har bra grejer. Idag köpte jag Twilfit Every Bodies ett slags bh-top för 99 kr, en mycket bra abecita bh i svart för 99 kr, samt hudfärgad bra bh 115:- och matchande trosa 50:- på Salming. Observera att jag fått två kvalitets bh:ar för drygt 200 kr. Plus lite lyx för en hundring
Mitt tips är annars att köpa bh:ar av bra kvalitet, som sitter där de ska och håller några tvättar. Inte för att jag alltid lever som jag lär...